کد خبر : 1972672 | 23 مهر 1402 ساعت 09:22 | 40.9K بازدید | 45 دیدگاه

اعتراف مدافع بارسا: از دیدن بلینگام حرص می‌خورم!

آندریاس کریستنسن، مدافع بارسلونا، می‌گوید تماشای درخشش جود بلینگام در ترکیب رئال مادرید برایش آزاردهنده است.

اعتراف مدافع بارسا: از دیدن بلینگام حرص می‌خورم!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال تصمیم گرفت از بروسیا دورتموند جدا شود و پیراهن رئال مادرید را به تن کند تا تجربه جدیدی را به دست آورد. 

این بازیکن در حالی این تصمیم را گرفت که پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی هم تلاشی جدی برای انتقال او به لیگ برتر انگلیس داشتند، اما در نهایت توانستند او را برای رد کردن پیشنهاد رئال که بازی در آن رویای کودکی‌اش بود منصرف کنند. 

این ستاره انگلیسی از زمان پیوستن به رئال مادرید به ستاره درخشان ترکیب کارلو آنچلوتی تبدیل شده و ناجی آنها در بسیاری از دیدارهای این فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان بوده است.

1937476

کریستنسن که خودش این فصل از شرایطش در بارسلونا راضی نیست و فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده، از تماشای درخشش بلینگام در ترکیب تیم حریف آزرده‌خاطر است.

این بازیکن در گفت‌وگو با تی وی تو اسپورت در این باره اظهار داشت: «بسیار آزاردهنده است که شما نشسته باشی و نتیجه را ببینی و ناگهان او در لحظات آخر ظاهر می‌شود و دروازه حریف را باز می‌کند. 
من نمی‌دانم که حالا چند بازی شده که چنین اتفاقی برای رئال رخ داده است. او لالیگا را با طوفان درخشش خودش زیر و رو کرده است. رئال مادرید واقعا بازیکن بسیار خوبی را در این تابستان به خدمت گرفت.»

دیدگاه‌ها