کد خبر : 1972696 | 23 مهر 1402 ساعت 11:44 | 18.6K بازدید | 8 دیدگاه

کلینت دمپسی:

تاثیر مسی در حد برگزاری جام جهانی است!

کلینت دمپسی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آمریکا، از تاثیر لیونل مسی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا تمجید کرد.

تاثیر مسی در حد برگزاری جام جهانی است!

به گزارش "ورزش سه"، کلینت دمپسی، اسطوره تیم ملی فوتبال آمریکا، معتقد است که ورود لیونل مسی به اینتر میامی باعث محبوبیت فوتبال در ایالات متحده شده است.

مهاجم سابق فولام و تاتنهام مدعی شد که با ورود این ستاره آرژانتینی به ایالات متحده آمریکا، مردم بیشتری در سراسر این کشور به طور منظم فوتبال را تماشا می‌کنند.

دمپسی در گفت‌وگو با ESPN گفت: "از نظر کل کشور، نه فقط طرفداران فوتبال، بلکه کل کشور، وقتی به فوتبال توجه و آن را تماشا می‌کنند. معمولاً باید جام جهانی زنان یا مردان را اینجا برگزار کنند که آمریکایی‌ها اینطور به فوتبال توجه کنند. با آمدن مسی، او مانند یک جام جهانی روی طرفداران فوتبال اثر گذاشته است."

1940193

این ستاره 36 ساله از زمان پیوستن به اینتر میامی در ماه جولای، عملکرد قابل توجهی داشته است. او در 13 بازی در تمامی رقابت‌ها 11 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است.

مسی در فصل جدید چندان خوش شانس هم نبوده و با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او در بازی با پاراگوئه از دقیقه 53 به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد. به نظر می‌رسد او برای بازی روز سه‌شنبه در مقدماتی جام جهانی 2026 قاره آمریکای جنوبی به مصاف پرو برود.

دیدگاه‌ها