کد خبر : 1972716 | 23 مهر 1402 ساعت 12:52 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم غیرمنتظره: رونی هم‌تیمی سابقش را می‌خرد!

وین رونی، سرمربی جدید بیرمنگام، در تلاش است تا جک باتلند که پیش از این در انگلیس با او هم‌بازی بود را به خدمت بگیرد.

تصمیم غیرمنتظره: رونی هم‌تیمی سابقش را می‌خرد!

به گزارش "ورزش سه"، رونی پس از ناکامی در صعود به مرحله پلی‌آف لیگ فوتبال آمریکا از دی سی یونایتد جدا شد و هفته گذشته به عنوان سرمربی بیرمنگام انتخاب شد تا مربیگری را در کشورش ادامه دهد.

هدف اول او در این تیم این خواهد بود که بار دیگر بیرمنگام را به سطح اول فوتبال انگلیس و رقابت‌های لیگ برتر برگرداند و در تلاش است تا شرایط را برای انجام این کار در سن اندرو فراهم کند. 

روزنامه انگلیسی سان مدعی شده که رونی در مذاکراتی که با مدیران باشگاه جدیدش داشته از آنها خواسته است که برای به خدمت گرفت باتلند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام و او را به ترکیب تیمش اضافه کنند. 

1940216

این بازیکن پیش از این در کریستال پالاس حضور داشت و تنها شش ماه قبل و پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه به عنوان بازیکن آزاد از جمع آنها جدا شد و به رنجرز پیوست.

این تصمیم در حالی گرفته شده که باتلند و رونی پیش از این در جریان پیروزی 0-2 تیم ملی انگلیس برابر تیم ملی فرانسه در نوامبر 2015 در ترکیب سه شیرها به میدان رفته بودند و حالا رونی در نقش سرمربی بیرمنگام امیدوار است که بتواند با هم‌تیمی سابقش کار کند.

دیدگاه‌ها