کد خبر : 1972725 | 23 مهر 1402 ساعت 13:35 | 33.7K بازدید | 41 دیدگاه

رائول مربی رئال می‌شود؟

وسواس قدیمی رئیس بزرگ به گواردیولا

فلورنتینو پرز آرزو دارد روزی یکی از بازیکنان محصول آکادمی رئال مادرید را به عنوان مربی منصوب کند و او بتواند مثل گواردیولا در بارسا موفق شود.

وسواس قدیمی رئیس بزرگ به گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، دوران مربیگری پپ گواردیولا در باشگاه بارسلونا یک کابوس واقعی برای هواداران رئال مادرید بود. چرا که او رئال را در زمین و با فوتبالی تماشایی شکست داد. فوتبالی که در آن مقطع تحسین تمام دنیا را برانگیخت. حتی امروز هم آن بارسا را ​​خیلی‌ها به یاد می‌آورند و یکی از بهترین تیم‌های تاریخ می‌دانند.

1940226

فلورنتینو پرز مربیان خارجی بسیار موفقی مانند زیدان و آنچلوتی داشته، اما یکی از آرزوهای او همیشه تکرار فرمولی بوده است که به رقیب همیشگی رئال، موفقیت‌های زیادی بخشید. داشتن یک بازیکن تاریخی و نمادین سابق باشگاه روی نیمکت مربیگری.

گواردیولا، در آن زمان، و اکنون ژاوی، کاملاً باب میل هواداران بارسلونا هستند. آنها از کودکی در بارسلونا پرورش یافتند و پله‌پله بالا رفتند تا اینکه افسانه خود را ساختند. پپ بارسا را مثل کف دست می‌شناخت و بهترین تیم تاریخ باشگاه را شکل داد. ژاوی نیز محصول لاماسیاست و توانست بارسا را پس از چهار سال قهرمان لالیگا کند و تیم با او از بحران فاصله گرفته است.

1928183

در پایان فصل جاری دوران حضور کارلو آنچلوتی در رئال به پایان خواهد رسید و او اگر پیشنهاد تمدیدی دریافت نکند، به برزیل پاسخ مثبت می‌دهد. برای جانشینی او چند گزینه مدنظر هستند: زیدان، رائول، آربلوا و ژابی آلونسو. در میان این نام‌ها رائول و آربلوا محصول آکادمی فوتبال رئال هستند.

1938536

رائول بدون شک اسطوره و افسانه زنده رئال است و در تیم دوم باشگاه مربیگری می کند. اصلا بعید نیست که در صورت رفتن کارلتو، رائول جای او را بگیرد تا دورانی تازه در رئال شروع شود. پرز دوست دارد رائول، پپ گواردیولای رئال شود اما تا پایان فصل هنوز ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد و مشخص نیست بالاخره چه کسی جانشین مرد بزرگ ایتالیایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها