کد خبر : 1972727 | 23 مهر 1402 ساعت 13:32 | 29.6K بازدید | 7 دیدگاه

فاجعه در ایتالیا: اسطوره یووه از شرط‌بندی خبر داشت!

چند رسانه ایتالیایی مدعی شده‌اند که لئوناردو بونوچی، اسطوره یوونتوس، از شرط‌بندی نیکولو فاجولی خبر داشت.

فاجعه در ایتالیا: اسطوره یووه از شرط‌بندی خبر داشت!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا درگیر رسوایی بزرگی شده که پای چند ستاره تیم ملی این کشور را هم به پرونده شرط‌بندی بازیکنان باز کرده است. 

چند روز پیش بود که رسانه‌های ایتالیایی از اعتیاد فاجولی، هافبک یوونتوس، به شرط بستن روی نتایج بازی‌های مختلف خبر داده بودند و پس از آن نام نیکولو زانیولو و ساندرو تونالی هم به عنوان متهمان دیگر این پرونده مطرح شد. 

این دو بازیکن که در اردوی تیم ملی ایتالیا برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر حضور داشتند، بلافاصله از فهرست خط خوردند و تحت بازجویی پلیس این کشور قرار گرفتند تا مشخص شود که تا چه اندازه در این رسوایی دخیل بوده‌اند. 

1940237

پیش از این گفته شده بود که فاجولی که خودش این کار را به این دو بازیکن پیشنهاد کرده بود، به مقامات باشگاه یوونتوس خبر داده که درگیر چنین ماجرایی شده است و آنها سعی در پنهان کردن این موضوع داشته‌اند. 

حالا ریپوبلیکا مدعی شده که بررسی پیام‌های این بازیکن نشان داده که بونوچی حداقل یکی از دو هم‌تیمی او است که به خوبی از این موضوع مطلع بوده اما صحبتی را مطرح نکرده و خودش هم هرگز اقدام به انجام چنین کاری نکرده است. 

کالچومرکاتو تاکید کرده که بازیکنان موظف هستند در صورت اطلاع از شرط‌بندی غیرقانونی دفتر دادستانی را در جریان بگذارند اما این اسطوره یووه چنین کاری نکرده و به همین دلیل ممکن است با شش ماه محرومیت روبرو شود.

دیدگاه‌ها