کد خبر : 1972742 | 23 مهر 1402 ساعت 14:38 | 47.5K بازدید | 25 دیدگاه

از وصله و پینه تا احیای بازیکنان از چشم افتاده

دکتر نکونام در اتاق عمل استقلال

بازیکنان استقلال علی‌رغم تعداد کم، در فرم ایده‌آل خود قرار دارند و توانسته‌اند تیمشان را به صدر جدول برسانند.

دکتر نکونام در اتاق عمل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در استقلال با مشکلات زیادی از ابتدای فصل دست ‌‌پنجه نرم کرده و نتوانسته آنگونه که باید و شاید در نقل و انتقالات فعالیت داشته باشد و به همین دلیل بازیکنانی که تا درب خروج باشگاه رفتند حالا دوباره در استقلال می‌درخشند.

او که در فولاد توانسته بود بازیکنانی چون مهدی شیری، محسن فروزان، آرش رضاوند، پاتوسی و فرشاد احمدزاده را به بهترین فرم برساند حالا در استقلال همین را تکرار کرده است.

سید حسین حسینی گلر استقلال که حتی پست خداحافظی از تیمش را گذاشته بود با نظر تکونام قراردادش با تمدید کرد و حالا یکی از بهترین گلرهای لیگ است که توانسته ۴ کلین‌شیت کند و دو پنالتی مهار کند و در اردوی تیم ملی ایران نیز قرار دارد.

1940254

حسین مرادمند که در شهر خودرو برای خودش نامی را دست و پا کرده بود، حالا به یکی از بازیکنان اصلی خط دفاع تیمش تبدیل شده و می‌تواند با ادامه این روند یکی از نامزدهای تیم ملی برای جام ملت‌‌ها باشد.

ابوالفضل جلالی نیز که در تیم ساپینتو یک مهره کاملا نیمکت‌نشین بود حالا با اعتمادی که نکونام به او کرده در سمت چپ خط دفاعی به همراه جعفر سلمانی روزهای خوبی را سپری می‌کند و در دیدار با صنعت نفت آبادان نیز پاس گل زیبایی را به ارسلان مطهری داد.

1940255

امیرعلی صادقی و حسام اسکندری دو بازیکن جوان استقلال هستند که در دیدارهای دوستانه تیمشان گلزنی کرده‌اند و سعی دارند تا همان راهی را بروند که محمد امین حزباوی در فولاد رفت و توانست در ۱۹ سالگی به مهره اصلی خط دفاع تیمش تبدیل شود. به جمع این بازیکنان به آرمان رمضانی می‌شود اشاره کرد که قراردادش را در ابتدای با استقلال فسخ کرده بود پس از اینکه آبی‌ها نتوانستند مهاجمی را به خدمت بگیرند به این تیم بازگشت و حالا به بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای تیمش تبدیل شده و شاید او با شروع گلزنی‌هایش در دیدارهای رسمی به جمع احیاشده‌ها اضافه گردد.

1940256

با همه این تفاسیر بازیکنان کمی در دسترس نکونام هستند و هنوز دو جای خالی در لیست بزرگسال استقلال وجود دارد و مشخص نیست چه زمانی بلانکو و امید حامدی‌فر کارت بازی‌شان صادر می‌شود و می‌توانند برای تیمشان به میدان بروند.

دیدگاه‌ها