کد خبر : 1972755 | 23 مهر 1402 ساعت 15:45 | 58.9K بازدید | 37 دیدگاه

در ستایش خولین آلوارز

این بازیکن هالند را در سیتی محو می‌کند

خورخه دالساندرو معتقد است به زودی خولین آلوارز بالاتر از ارلینگ هالند مرکز همه توجهات در منچسترسیتی خواهد شد.

این بازیکن هالند را در سیتی محو می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، خورخه دالساندرو، گلر سابق آرژانتینی و کارشناس ال‌چیرینگیتو، در تیک اسپورتس با اشاره به پیروزی آرژانتین در دوئل مقابل پاراگوئه به شکلی ویژه از خولین آلوارز تمجید کرد و گفت که او آلفردو دی استفانو جدید است.

1889147

دالساندرو گفت: «خولین انگار ظهور دوباره آلفردو دی استفانو در قالب جسمی جدید است. او یک بازی‌ساز تمام عیار است و فوتبال را کامل و بی‌نقص بازی می‌کند. هر دو بازیکن ریورپلاته بودند ولی دی استفانو در رئال مادرید به کمال رسید نه در ریور. خولین نیز در سطح اول فوتبال اروپا خودش را نشان داده است. او فوتبال را با تعقل و البته با قلبش بازی می‌کند. تصور کنید این پسر چند سال بعد چه می‌کند. او در خط حمله ماشین گلزنی تمام عیار است.»

دالساندرو اضافه کرد: «این پسر در سطح آلفردو است. او در همه فضاها بازی می‌کند و برای دفاع می‌آید و زود به حمله می‌رود. با احترام به آلفردو که دوست صمیمی من بود، خولین نابغه‌ای در سطح او است.»

1940279

دالساندرو شرایط خولین را در منچسترسیتی خوب می‌بیند: «فکر می‌کنم او در سیتی بسیار خوب کار می‌کند. او زیر نظر یک معلم بزرگ یعنی پپ گواردیولا در حال یادگیری است. پپ به او چیزهای زیادی یاد داده و از او یک فوتبالیست کامل می‌سازد. گواردیولا یک مربی بی‌نظیر برای خولین است. من فکر می‌کنم خولین الان هالند را تحت الشعاع خودش قرار داده و به زودی خودش مرکز توجهات در سیتی خواهد شد.»

دیدگاه‌ها