کد خبر : 1972757 | 23 مهر 1402 ساعت 15:40 | 14.6K بازدید | 64 دیدگاه

نباید مشکل مالکیت مشترک را به دقیقه نود بسپاریم

اولیایی: تلاش می‌کنیم استقلال سال بعد در آسیا باشد

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت اگر باشگاه‌ها در مسیر درستی قرار نگیرند، ممکن است حتی نتوانند در لیگ داخلی شرکت کنند.

اولیایی: تلاش می‌کنیم استقلال سال بعد در آسیا باشد

به گزارش "ورزش سه"، کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال که در ساختمان باشگاه استقلال حضور یافته بود، به تشریح آخرین وضعیت آبی پوشان و روند دریافت مجوز حرفه‌ای پرداخت.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال درباره حل مشکلات حضور استقلال در آسیا گفت: ما ۱۹ شهریورماه با رئیس جمهور جلسه برگزار کردیم و دیروز هم در آکادمی ملی المپیک در این خصوص جلسه داشتم. تمام تلاش خودم را می‌‌کنم تا ان‌شاءالله در سال آینده حتما در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. من با وزیر ورزش ارتباط خوبی هم دارم و رفیق قدیمی هستیم. من و ایشان بسیار تلاش می‌‌‌کنیم.

ویدئو: 313570

او ادامه داد: اگر ما بتوانیم موضوع مالکیت مشترک را از الآن حل کنیم، برای سال آینده موفق خواهیم بود و نباید همه چیز را به دقیقه ۹۰ نسپاریم. من دیروز در کمیته المپیک با آقای پولادگر و دیگر دوستان جلسه‌ای داشتم، روزهای آینده هم در این خصوص جلسه خواهم داشت، چرا که اگر بحث مالکیت و حقوقی باشگاه‌ها حل نشود، امکان پیشرفت خیلی کم است. ما باید مدلی داشته باشیم که باشگاه‌ها در آن بگنجند. ما شانزده باشگاه با شانزده نوع وابستگی داریم.

ویدئو: 313571

اولیایی در پایان گفت: به ضرس قاطع به شما می‌گویم، اگر این مسیر را برویم، برخی از باشگاه‌ها حتی در لیگ‌های داخلی نمی‌توانند شرکت کنند. سه باشگاه ما علاوه بر مالکیت مشترک، مجمع مشترک دارند که مورد پذیرش فیفا نیست. پس بیشترین تلاش من در این روزها این است که تعریف حقوقی درستی از باشگاه‌ها داشته باشیم. همه ارزش باشگاه‌های ما به هواداران است و هواداران باید حواسشان باشد کسانی که به دنبال منفعت خود هستند نباید به آنها بال و پر دهند.

دیدگاه‌ها