کد خبر : 1972786 | 23 مهر 1402 ساعت 18:33 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

دیگر حق هیچ اشتباهی را نداریم

اسماعیل تقی‌پور: گول رتبه تیم حریف را نخوردیم

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تاکید کرد که تیمش دیگر حق اشتباه ندارد.

اسماعیل تقی‌پور: گول رتبه تیم حریف را نخوردیم

به گزارش “ورزش سه”، مس سونگون ورزقان از هفته نهم لیگ برتر در سالن پورشریفی میزبان تیم حافظ ساری بود که توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد. صحبت‌های اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم را بخوانید:

فریب رتبه جدولی تیم حریف را نخوردیم

پیروزی بسیار خوب و دلچسبی بود. در چند روز گذشته به بازیکنان تیم تاکید داشتم که نباید گول رتبه تیم حریف را بخوریم، تیم حریف کامل‌ترین چهره تیمی‌اش در چندین هفته اخیر را مقابل ما به نمایش گذاشت.

1940338

نسبت به حواشی عدم حضور تیم ساری بی‌توجه بودیم

طی هفته‌های اخیر اخبار ضد و نقیضی در خصوص عدم حضور تیم ساری در تبریز شنیده بودیم که ما نسبت به چنین اخباری کاملا بی‌توجه هستیم و با قدرت به تمرینات خود ادامه دادیم. یک سری نقاط ضعفی داشتیم که تلاش بر این بود بتوانیم این نقاط را ترمیم کنیم.

دیگر جای هیچگونه اشتباهی نداریم

به بازیکنان تیم مکرراً تاکید کردم که جای هیچگونه اشتباهی نداریم، در هفته‌های اخیر اشتباهات را انجام دادیم و در شرایطی قرار گرفتیم که جای هیچگونه ایراد تیمی یا انفرادی تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. صرفا به فکر تمامی امتیازهای کامل هستیم.

همه بازیکنان را در اختیار داشتم اما جای مهدی جاوید خالی بود

بعد از چند هفته خوشبختانه فرهاد فخیم و بابک نصیری را در اختیار نداشتیم و در بازی امروز به بازی برگشتند. در چند هفته‌های اخیر من تیم کاملم را در اختیار نداشتم و معتقدم جای مهدی جاوید در این دیدار هم خالی بود، امیدوارم در هفته‌های پیش‌رو بتوانیم مهدی را هم در کنار بچه‌ها ببینیم و تیممان کامل باشد.

دیدگاه‌ها