کد خبر : 1972808 | 23 مهر 1402 ساعت 20:28 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره انگلیسی به خانه فرستاده شد

کول پالمر، ستاره جوان چلسی، در بازی برای تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس مصدوم شد و احتمال دارد که دربی مقابل آرسنال را از دست بدهد.

ستاره انگلیسی به خانه فرستاده شد

به گزارش "ورزش سه"، پالمر کاپیتان تیم زیر 21 سال انگلیس است و در بازی عصر پنجشنبه تیم ملی که در زمین ناتینگهام فارست برگزار شد این تیم موفق شد، صربستان را 9-1 شکست دهد. اما پالمر در اوایل نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات ران از بازی خارج شد و اکنون از سفر به اسلواکی با تیم ملی محروم شده است، جایی که آنها روز دوشنبه به مصاف جوانان اوکراین خواهند رفت.

لی کارسلی، سرمربی تیم ملی زیر 21 سال انگلیس گفت: "فکر می‌کنم کول خوب خواهد شد. اگر کمی تردید هم وجود داشته باشد که بازیکنان بازی آخر را از دست خواهند داد، ما آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن به باشگاه‌ها برمی‌گردانیم. می‌توانستیم کول را یک روز دیگر اینجا نگه داریم و ببینیم چطور است، اما فکر نمی‌کردیم درست باشد."

1940404

چلسی امیدوار است تصمیم کارسلی درست باشد. تیم آبی‌های لندن در این فصل با مصدومیت‌های متعدد از هم پاشیده است. اما بازیکنان کلیدی تیم کم کم به تمرینات برمی‌گردند و باشگاه در این وضعیت بحرانی، اصلا تمایلی به دیدن مصدوم‌های جدید نخواهد داشت. کادر پزشکی چلسی پالمر را ارزیابی خواهد کرد و امیدوار است که او بتواند به موقع برای دیدار با آرسنال که یکشنبه آینده در استمفوردبریج برگزار می‌شود، وضعیتش را بازیابی کند.

دیدگاه‌ها