کد خبر : 1972840 | 23 مهر 1402 ساعت 22:54 | 20.4K بازدید | 23 دیدگاه

اعتراف ستاره ایتالیایی: انگلیسی‌ها بااستعدادترند

داویده فراتسی، هافبک تیم ملی ایتالیا، می‌گوید بازیکنان تیم ملی انگلیس بااستعدادترند اما تیم خوب در فوتبال مهم‌تر است.

اعتراف ستاره ایتالیایی: انگلیسی‌ها بااستعدادترند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در یک بازی حساس و دیدنی در چهارچوب دور مقدماتی مسابقات یورو 2024 سه شنبه به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت. این دو تیم برای صدرنشینی در گروه C  با یکدیگر رقابت می‌کنند. داویده فراتسی که انتظار می‌رود در این بازی فیکس باشد، در نشست خبری قبل از بازی، به سوالات خبرنگران در مورد بازی پاسخ داد:

بولت تراکتوربرتری انگلیس نسبت به ایتالیا؟
" از نظر استعدادهای فردی بله از ما بهتر هستند، اما فوتبال یک ورزش تیمی است."

بولت تراکتوررویارویی با جود بلینگام؟
"بلینگام در کنار کوین دی بروین، بهترین هافبک جهان است، زیرا او کیفیت را با قدرت بدنی ترکیب می‌کند. من چالش را دوست دارم و نمی‌توانم برای رویارویی با او صبر کنم. ما باید 100 درصد تمرکز داشته باشیم و با برنامه پیش برویم."

1940481

این بازیکن 24 ساله در سه بازی اخیر خود برای تیم ملی 4 گل به ثمر رسانده است، از جمله دو گل برای شکست 2-1 اوکراین. از او در مورد آمارش در تیم ملی پرسیده شد: "من از آمارم تا اینجای کار راضی هستم و امیدوارم بتوانم آنها را حتی بهتر کنم."

بولت تراکتورروبرتو مانچینی به عنوان سرمربی؟
"او از آن مربی‌ها است که از ما حداکثر انتظار را دارد، ما باید همیشه حواسمان به خودمان باشد. ما واقعاً با او سطح بالاتری را تجربه کردیم."

بولت تراکتوررسوایی شرط بندی ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو؟
"ما به آنها نزدیک هستیم، برای هیچ یک از ما آسان نبود، به خصوص در 24 ساعت اول که اخبار مختلفی مدام پخش می‌شد. با این حال، همیشه در کودکی به من گفته می‌شد که قبل از صحبت کردن، صبر کن و ببین وضعیت چگونه است. هنوز برای قضاوت زود است."

دیدگاه‌ها