کد خبر : 1972864 | 24 مهر 1402 ساعت 08:06 | 96.7K بازدید | 93 دیدگاه

در گفت‌وگو با ورزش سه؛

پای آقا بزرگ والیبال به جنگ میلاد و عطایی باز شد

مصطفی کارخانه از میلاد عبادی پور و بهروز عطایی می‌خواهد روی آتش شکل گرفته حواشی تیم ملی بنزین نریزند تا والیبال ایران به سمت آرامش برود.

پای آقا بزرگ والیبال به جنگ میلاد و عطایی باز شد

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که یکی از باتجربه ترین افراد والیبال ایران به حساب می‌آید و در مدت اخیر به عنوان مدیر فنی کنار تیم بود در مورد حواشی بعد از استعفای بهروز عطایی صحبت کرد. کارخانه در ابتدا گفت: من با حواشی کلا مخالفم چون برای اهداف والیبال ما نقش ترمز را دارد. ما باید برای رسید به هدف‌های‌مان پا روی پدال گاز بگذاریم. این تنش‌ها و این حرف‌ها شایسته والیبال ما نیست. حرمت‌ها باید حفظ بشود. هرکس باید در جایگاه خودش حرف بزند. ما اگر بازی را باختیم نباید تحت هیچ شرایطی اخلاق را ببازیم. من با اصل این تنش‌ها از سوی هرکسی مخالفم.

او در مورد حواشی تیم ملی در امریکا گفت: من چون آمریکا نبودم چیزی هم ندیدم و نمی‌توانم نظر بدهم. یک سری تنش‌ها در امریکا بوده است. حرمت‌ها وقتی از بین برود اینطور می‌شود. من واهمه‌ای از کسی ندارم و حرف‌ها را می‌زنم. من انصاف را همیشه رعایت کردم و برای همین مردم دوستم دارند. ما باید به اتحاد جمعی برسیم. ما آنجایی شکست خوردیم که آرامش تیمی ما به هم ریخت. ما همه با هم نبودیم و هرکس حرف خودش را زده است. یک‌سری خودخواهی‌ها وجود دارد که با آنها نمی‌توانیم به هدف‌مان برسیم‌. من سعی کردن به عنوان بزرگتر امید بدهم و آرامش و اتحاد به وجود بیاورم.

1140681

مصطفی کارخانه ادامه داد: من مدیرفنی بودم و کادرفنی تمام تلاشش را می‌کرد که بهترین نتیجه را بگیریم. من سعی می‌کردم دغدغه‌های آقای داورزنی را به تیم ملی منتقل کنم. فضای ارومیه سنگین بود و همه فکر می‌کردیم قهرمان می‌شویم و طبق این دوم شدن نوعی شکست بود. ژاپن از نظر فنی و اتحاد به ما می‌چربید. باید مثل ژاپن منسجم باشید تا آنها را ببرید. جو تماشاگر در بازی آخر علیه‌مان شد و سایه این‌ها سنگینی می‌کرد. 

او در مورد بردن تیم اصلی به هانگژو گفت: ما باید دو تا تیم درست می‌کردیم. انتخابی المپیک از بازی‌های آسیایی برایمان مهمتر بود. شاید باید ستاره‌هایمان را برای انتخابی المپیک نگه می‌داشتیم. ما باید برای این مسابقات دنبال سعید معروف، امیر غفور و عبادی پور می‌رفتیم. البته نه با بازیکن سالاری و التماس کردن. باید تیم ب ما بازی‌های آسیایی می‌رفت.

او در مورد حواشی پیرامون خط خورد عبادی پور بیان کرد: از میلاد عبادی پور انتظار بیشتری داشتیم. مقابل ژاپن هیچکس خوب نبود. تیم با روحیه قوی‌تری آمد. ما باید دوبرابر توان‌مان تلاش می‌کردیم تا ژاپن را ببریم. ما اگر می‌خواستیم ژاپن را ببریم باید مثل آرژانتین و مسی در جام جهانی تلاش می‌کردیم. 

او در مورد پایان اضافه کرد: وقتی این حرف‌ها را می‌زنیم همه بازنده‌ایم. از آقای عطایی و عبادی پور خواهش می‌کنم یک جا این بحث‌ها تمام شود. همه وظیفه داریم این آتش را خاموش کنیم نه اینکه بنزین بریزیم.

دیدگاه‌ها