کد خبر : 1972885 | 24 مهر 1402 ساعت 09:56 | 19.1K بازدید | 9 دیدگاه

پازل تکمیل می‌شود: صعود سه تیم به یورو 2024

تیم‌های ملی اسپانیا، ترکیه و اسکاتلند مجوز حضور در رقابت‌های یورو 2024 را به دست آوردند.

پازل تکمیل می‌شود: صعود سه تیم به یورو 2024

به گزارش "ورزش سه"، گلی که گاوی در نیمه دوم برای تیم ملی اسپانیا در دیدار برابر نروژ به ثمر رساند کافی بود که صعود این تیم به جام ملت‌های اروپای 2024 که به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد قطعی شود. 

پیروزی اسپانیا در این دیدار همچنین به این معنا بود که تیم ملی اسکاتلند که شب گذشته بازی نداشت هم در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود و امیدهای ارلینگ هالند و یارانش برای قرار گرفتن در جمع دو تیم صدر جدول این گروه از بین رفت. 

تیم ملی ترکیه هم در دیگر دیدار شب گذشته با چهار گل برابر لتونی به پیروزی رسید تا برای ششمین بار مجوز حضور در رقابت‌های یورو را به دست آورده باشد و با خیالی آسوده این مسابقات را ادامه دهد.

1939400

این سه تیم حالا به جمع دیگر تیم‌هایی که پیش از این صعودشان را به یورو قطعی کرده بودند اضافه شده‌اند. فرانسه، بلژیک و پرتغال چند روز قبل صعودشان را نهایی کردند و آلمان که به عنوان میزبان این رقابت‌ها از پیش در این مسابقات حاضر بود. 

این دوازدهمین باری است که اسپانیا قرار است در جام ملت‌های اروپا به میدان برود که پس از یورو 1996 انگلیس تا به حال در تمامی ادوار آن حضور داشته و موفق به کسب دو قهرمانی هم شده و حالا امیدوار است که بتواند این درخشش را در رقابت‌های پیش رو تکرار کند. 

دیدگاه‌ها