کد خبر : 1972904 | 24 مهر 1402 ساعت 12:03 | 30.4K بازدید | 6 دیدگاه

کارت زرد عجیب: سند جدید برای رسوایی تونالی (عکس)

یک کارت زرد بی‌مورد در جریان دیدار نیوکسل و استون ویلا تردیدها در مورد دست داشتن ساندرو تونالی در شرطبندی غیرقانونی روی بازی‌های فوتبال را بیشتر کرده است.

کارت زرد عجیب: سند جدید برای رسوایی تونالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی در بدترین روزهای فوتبالی خود به سر می‌برد. ستاره ایتالیایی نیوکسل که تابستان امسال با انتقالی 80 میلیون یورویی میلان را به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک کرد، به اتهام شرطبندی روی مسابقات فوتبال ممکن است تا پنج سال دور از فوتبال بماند و جریمه مالی سنگینی نیز در انتظار او است. 

1940588

جالب اینکه تونالی خودش نیز اعتیادش به شرطبندی را قبول کرده و درخواست درمان داده اما او هرگونه شرطبندی روی بازی‌های فوتبال را رد کرده و گفته فقط روز بازی‌های پوکر شرطبندی می‌کرد.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، او در هنگام بازجویی توسط پلیس به گریه افتاده بود. تونالی به همین دلیل از تیم ملی ایتالیا نیز کنار گذاشته شد.

1940007

پس از این اتفاقات، حالا یک مورد مشکوک مربوط به او که در دقایق پایانی بازی نیوکسل و استون ویلا رخ داد، بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

 تونالی در حالی که تیمش 5-1 پیش بود و در دقیقه 92 بازی از زمین بیرون رفت ولی قبل از خروج به قدری تعلل کرد که داور به او کارت زرد نشان داد. 

1940590
1940589

تعلل او کاملا بی دلیل بود چرا که نیوکسل با اختلاف زیادی پیش بود و نیازی به وقت تلف کردن نبود. همین کارت زرد حالا تردیدهای زیادی را باعث شده و خیلی‌ها معتقدند او عامدانه کارت گرفت و همین کار به سبب ارتباطاتش با بنگاه‌های غیرقانونی شرطبندی، سود مالی خوبی برایش به همراه داشت.

دیدگاه‌ها