کد خبر : 1972911 | 24 مهر 1402 ساعت 12:26 | 10.7K بازدید | 46 دیدگاه

درخواست مدیرکل ورزش و جوانان تهران

تیم‌داری پرسپولیس در هندبال، کشتی و والیبال

مدیرکل ورزش و جوانان تهران از پرسپولیس درخواست کرد تا در سه رشته دیگر تیم داری کند.

تیم‌داری پرسپولیس در هندبال، کشتی و والیبال

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور استقلال و پرسپولیس در رشته‌های دیگر از مدت‌ها قبل مطرح شده و حالا نیز مدیرکل ورزش و جوانان تهران در نشست خبری امروز خود از درخواست خود به سرخپوشان خبر داد.

علی جوادی در نشست خبری اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: از باشگاه‌های فعال و دارای جایگاه مردمی مانند استقلال، پرسپولیس یا هوادار و پیکان خواهش می‌کنیم از سایر رشته‌ها نیز حمایت کنند. با استقلال و پرسپولیس مکاتبه داشتیم که هم به پیشکسوتان خودشان توجه کنند و هم به رشته‌های دیگر بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران ادامه داد: با پرسپولیس مکاتبه داشتیم که در رشته هندبال دختران و همچنین رشته‌های والیبال و کشتی ورود کرده و به معنای واقعی باشگاه داری کنند. آن‌ها در حال تغییر رویکرد هستند تا بعد از تامین اعتبار بتوانند در سال‌های آینده از ورزش قهرمانی بانوان حمایت کنند.

او ادامه داد: در حوزه ورزش حرفه‌ای، باید حمایت بخش‌های خصوصی، شرکت‌ها و بنگاه‌های صنعتی تهران را همراه کنیم تا جریان ورزش حرفه‌ای نافرجام نماند. طرحی به استاندار تهران دادیم تا به اداره‌ کل صمت و کار استان ابلاغ شود تا شرکت‌ها و کارخانجات به مدد ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تهران بیایند و از محل مسئولیت اجتماعی و طرح سلامت، این حوزه را هم رشد بدهیم تا ترنوبل مالی ورزشکاران تهرانی از این راه افزایش پیدا کرده باشد.

دیدگاه‌ها