کد خبر : 1972912 | 24 مهر 1402 ساعت 12:30 | 30.7K بازدید | 14 دیدگاه

کارواخال جواب ستاره شاکی را داد: از چی حرف می‌زنی!

پس از کنایه ستاره تیم فوتبال زنان اسپانیا به ملی پوشان مرد این کشور، دنی کارواخال واکنش نشان داد.

کارواخال جواب ستاره شاکی را داد: از چی حرف می‌زنی!

به گزارش "ورزش سه"، آیتانا بونماتی، ستاره تیم زنان اسپانیا و باشگاه بارسلونا، انتظار هیچ حمایتی از ملی پوشان مرد کشورش ندارد. تیم زنان اسپانیا پس از قهرمانی در جام جهانی یک روز خوش به خود ندیده است. 

حرکت جنجالی لوئیس روبیالس هنگام اهدای مدال قهرمانی به جنی هرموسو در نهایت باعث استعفای او از پست ریاست فدراسیون فوتبال شد و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت. زنان اسپانیا به جای جشن قهرمانی در یکی دو ماه اخیر درگیر تنش‌های ناشی از حرکت زشت رئیس بوده اند.

1940600

بونماتی که بهترین بازیکن اسپانیا و رقابت‌ها بود، در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به این سوال که انتظار حمایت گسترده از ستاره‌های تیم فوتبال مردان اسپانیا را داشتند یا خیر گفت: «خیر. واقعیت این است که خیر.»

1940599

دنی کارواخال دیشب پس از پیروزی اسپانیا برابر نروژ در مقدماتی یورو 2024 و قطعی شدن صعود لاروخا با سوالی در مورد اظهارنظر بونماتی روبرو شد و گفت: «نمی‌دانم او از چه حرف می‌زند و اصلا منظورش چه بود. اینکه بالاخره انتظار حمایت بیشتر از ما را داشت یا معتقد است اصلا حمایتی نکرده ایم. آن‌ها درگیر پاکسازی‌های درخواستی خود هستند و می‌خواهند مدیران زیادی از فدراسیون بروند. ما هم روی مسائلی دیگر تمرکز کرده ایم که کسب پیروزی، افتخار و ادامه دادن به همین مسیر است.»

دیدگاه‌ها