کد خبر : 1972913 | 24 مهر 1402 ساعت 12:35 | 22.8K بازدید | 38 دیدگاه

بازگشت ورزشگاه خاطره‌انگیز در نیم‌فصل دوم

احتمال میزبانی استادیوم تختی از استقلال و پرسپولیس

مدیرکل ورزش و جوانان تهران می گوید که ورزشگاه تختی از نیم فصل دوم آماده میزبانی مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

احتمال میزبانی استادیوم تختی از استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پس از صحبت ها پیرامون وضعیت چمن استادیوم آزادی، بحث و گمانه زنی درخصوص تغییر محل بازی های استقلال و پرسپولیس در مسابقات امسال افزایش یافته است. حتی از شهر مشهد به عنوان یکی از گزینه‌های روی میز برای انتقال میزبانی سرخابی‌ها یاد شد.

حالا مدیرکل ورزش و جوانان تهران در یک نشست خبری مدعی شد که کار ترمیم استادیوم تختی در حال انجام است و این ورزشگاه می‌تواند از نیم فصل دوم برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر در دسترس سازمان لیگ باشد.

علی جوادی در نشست خبری اداره ورزش و جوانان استان تهران درباره مشکلات دو استادیوم شهر قدس و تختی تهران گفت: درباره ورزشگاه تختی قبلا گفتیم که آن را در نیم ‌فصل دوم به کمک استادیوم آزادی می‌ رسانیم و آلترناتیو تیم‌های تهرانی می‌کنیم. همین امروز همکاران ما به استادیوم تختی رفتند. طبق برنامه پیش می ‌رویم.

1723086

او ادامه داد: ما می‌خواهیم تختی را برای نیم‌فصل دوم لیگ آماده کنیم چون یک کار جهادی شروع شده و این ورزشگاه مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار داشت. چمن، نور، رختکن، لایه‌ها، خاک ‌برداری، زمین و تمام زیرساخت‌‌ها مشکل داشته‌اند و ما به شکل اصولی در حال بازسازی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران می‌گوید: بسیاری از کارها انجام شده و در چین سوم و چهارم چمن هستیم که رضایت‌بخش بوده، البته اشکالاتی داریم که مرتفع‌ می‌کنیم. امکانات جانبی مثل اسکوربورد، نور و ... هم در حال رفع اشکال هستند تا یک استادیوم خوب برای بازی‌های لیگ داشته باشیم. تصویری که برای من فرستادند رضایت بخش بود. با سیستم مدیریت قبلی باید ده‌ها سال طول می‌کشید اما در این ۱۸ ماه انجام شد.

جوادی در پایان گفت: درمورد ورزشگاه شهر قدس هم مذاکرات و مکاتباتی داشتم. با فرماندار و شهردار این شهر صحبت‌هایی کردیم. یکی از مصوبات، احیا ورزشگاه بوده که اتفاق افتاده و اعتبار خوبی برایش درنظر گرفته‌اند. الان در انتهای فرایند کاشت چمن است. ان‌شاالله این ورزشگاه به مدار لیگ بر می‌گردد.

دیدگاه‌ها