کد خبر : 1972914 | 24 مهر 1402 ساعت 12:45 | 46K بازدید | 13 دیدگاه

ضرر عجیب بارسلونا از انتقال ستاره مراکشی

بارسلونا باید از انتقال 7.5 میلیون یورویی عبده به رئال بتیس، 550 هزار یورو به اوساسونا، باشگاهی که فصل قبل در آن قرضی بازی می کرد، بدهد.

ضرر عجیب بارسلونا از انتقال ستاره مراکشی

به گزارش "ورزش سه"، عبدلصمد ازلزولی ملقب به عبده در تابستان امسال بارسلونا را به مقصد رئال بتیس ترک کرد. قرارداد او دائمی است ولی بارسا حق بازگشت او را برای دو سال بعد حفظ کرده است. عبده فصل قبل قرضی در اوساسونا بازی کرد و بسیار خوش درخشید. ژاوی او را به تور آمریکا برد و عبده بد هم بازی نکرد ولی در نهایت او در هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی با رضایت ژاوی راهی بتیس شد هرچند در این باشگاه نتوانسته هنوز بازیکن ثابت شود.

1891106

نکته عجیب اینکه اکنون مشخص شده بارسا باید درصدی از رقم انتقال عبده را به اوساسونا بدهد. باشگاهی که قرضی عبده را در اختیار داشت، حالا از انتقال او به رئال بتیس 550 هزار یورو سود کرده است.

1940601

طبق گزارش دیاریو دی ناوارا، اوساسونا برای انتقال عبده به بتیس 550 هزار یورو می گیرد. در قرارداد قرضی عبده با اوساسونا بندی وجود داشت که بر اساس آن، 10 درصد سود سرمایه ناشی از فروش این بازیکن در آینده به اوساسونا تعلق خواهد گرفت. ارزش عبده در زمان انتقال او به اوساسونا دو میلیون یورو بود (بارسا او را 2 میلیون یورو از هرکولس خریده بود) ولی پس از درخشش در اوساسونا رشد قابل توجهی پیدا کرد و با 7.5 میلیون یورو راهی بتیس شد. به این ترتیب بارسلونا حالا باید 10 درصد از رشد 5.5 میلیون یورویی ارزش این بازیکن (550 هزار یورو) را به اوساسونا پرداخت کند!

دیدگاه‌ها