کد خبر : 1972915 | 24 مهر 1402 ساعت 12:44 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

حمایت از کاپیتان انگلیس: او در جهان الهام‌بخش است

هاروی الیوت، ستاره لیورپول، می‌گوید هواداران انگلیسی رفتار اشتباهی نسبت به جردن هندرسون داشته‌اند.

حمایت از کاپیتان انگلیس: او در جهان الهام‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، هاروی الیوت از هو شدن جردن هندرسون توسط برخی از هواداران انگلیس ناراحت شده و از کاپیتان سابق لیورپول حمایت کرد.

گرت ساوت‌گیت مدعی شد که تمسخر این بازیکن 33 ساله در ورزشگاه ومبلی منطقی نبود و هواداران رفتار ناشایستی با بازیکن فعلی تیم الاتفاق عربستان داشتند.

1940603

الیوت در حمایت از هندرسون گفت:"این ناراحت کننده است، دیدن چنین چیزی خوب نیست. هندو یک بازیکن الهام‌بخش بزرگ است، نه فقط برای خودم، بلکه برای بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان. بعد از کارهایی که او برای فوتبال انگلیس انجام داده، دیدن چنین چیزی جالب نیست. این تصمیم اوست، این حرفه اوست. به عنوان یک ملت باید پشت این بازیکنان باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم."

او در حمایت از کاپیتان سه شیرها اضافه کرد:"خوب نبود اما با شناختی که از هندو دارم، مطمئنم که چنین مسائلی او را اذیت نکرده است. او یک فرد مثبت اندیش است. فقط می‌خواهد بهترین کار را برای خودش در حرفه اش انجام دهد. هنوز به او پیام نداده‌ام، نمی‌خواستم در این مورد سر و صدای زیادی به پا کنم، هیچ‌کس نباید چنین کاری انجام بدهد. بعید می‌دانم هندرسون آن را خیلی به دل بگیرد. او در دوران حرفه‌ای‌اش چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته و این تنها یک چالش دیگر است که از آن عبور می‌کند.

دیدگاه‌ها