کد خبر : 1972922 | 24 مهر 1402 ساعت 13:11 | 35.1K بازدید | 17 دیدگاه

رودری یعنی تفاوت

گواردیولا و اسپانیا به این ستاره می‌بالند

رودری دیشب به تنهایی رهبر و فرمانده اسپانیا درون زمین بود و درخشش خود در سیتی را حالا به تیم ملی اسپانیا نیز منتقل کرده است.

گواردیولا و اسپانیا به این ستاره می‌بالند

به گزارش "ورزش سه"، رودری بازیکن محوری تیم ملی اسپانیاست و باز هم قدرت خود را به نمایش گذاشت. او به عنوان یک رهبر در زمین فرماندهی می‌کند و هم تیمی‌هایش به دنبال او هستند زیرا بهترین پاس‌ها را می‌دهد و کیفیت هر بازیکنی را بهتر می کند.

رودری مدتی است که در سیتی تبدیل به بازیکنی متفاوت و سرنوشت‌ساز شده و جهشی که در دو فصل اخیر داشته، بی‌رحمانه بوده است. در تیم ملی می‌توانید ببینید که او پس از خداحافظی سرخیو بوسکتس حالا آزادی عمل بیشتری دارد و انگار رها شده است.

1940612

او دیشب مقابل نروژ 106 پاس داد که  102 تای آنها به مقصد رسیدند، یعنی او در جریان این بازی حساس فقط چهار پاس اشتباه داد. 

در 6 بازی که اسپانیا در مرحله مقدماتی یورو 2024 انجام داده، رودری مهره اصلی تیم دلافوئنته بوده است. میزان موفقیت پاس او 94.5 درصد است. از 556 پاس، 527 پاس به مقصد رسیدند.

1903849

هر بازی هافبک سیتی، یک کلاس درس است. او سرعت بازی اسپانیا و باشگاهش سیتی را تنظیم می کند و به بازی تیم هایش ریتم مناسب می بخشد. در مقابل نروژ، دو بازیکن تنومند مقابلش بازی می کردند اما برای رودری اهمیتی نداشت و او کار خودش را انجام داد.

او همیشه زمانی که هم تیمی هایش به او نیاز دارند، حی و حاضر است. کیفیت کار با توپ رودری و حتی بازی بدون توپ او هر حریفی را به دردسر می اندازد و باعث می شود حریف فرصت بازی خوانی نداشته باشد. بی تردید حالا رودری برای سیتی و اسپانیا یک نعمت بزرگ است.

دیدگاه‌ها