کد خبر : 1972938 | 24 مهر 1402 ساعت 14:10 | 69.8K بازدید | 28 دیدگاه

کاپیتان نجات پیدا کرد

اخراجی که راموس را از ته دل خوشحال کرد

مارکا نوشته است که برکناری خوزه لوئیس مندیلیبار بهترین خبر ممکن برای سرخیو راموس بود.

اخراجی که راموس را از ته دل خوشحال کرد

به گزارش "ورزش سه"، خوزه لوئیس مندیلیبار دیگر در سویا نیست و به تاریخ پیوست. مندیلیبار از سویا رفت در حالی که این تیم را قهرمان لیگ اروپا کرده بود. رفتن مندیلیبار خبر خوبی برای سرخیو راموس نیز بود. 

1910328

اسطوره فوتبال اسپانیا بی تاب بازگشت بود ولی مندیلیبار در تابستان تمایلی برای جذب راموس نشان نداد. در نهایت پس از سه شکست متوالی در شروع فصل و با فشار باشگاه راموس برگشت و مندیلیبار نیز چاره ای جز پذیرش نداشت. راموس ولی در پنج بازی زیر نظر او سه بار تعویض شد که هرگز باب میلش نبود. اخبار از سویا حاکی از اختلافات بین راموس و مربی داشتند و اینکه کاپیتان هیچ شانسی برای تمدید نخواهد داشت و ممکن است به نیمکت تبعید شود.

1940642

راموس ولی به سبب سال‌ها حضور در فوتبال قاعده بازی را می‌دانست و هرگز علنی صدایش را بلند نکرد. او در دو بازی برابر بارسا و پی اس وی آمادگی بدنی‌اش را به رخ کشید هرچند که برابر بارسا به سبب گل به خودی‌اش مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

مارکا امروز نوشت که با رفتن مندیلیبار و آمدن دیگو آلونسو به سویا، شرایط برای راموس نیز کاملا تغییر کرده و در همین مدت اندک مربی سابق تیم ملی اروگوئه اطمینان و اعتماد بالایش را به راموس نشان داده است. راموس حالا دیگر نزدیک به در خروجی نیست و وارد صف اول بازیکنان قابل اعتماد رختکن سویا شده است.

دیدگاه‌ها