کد خبر : 1972980 | 24 مهر 1402 ساعت 18:09 | 33.4K بازدید | 47 دیدگاه

از این تیم هایجک نکنید

نفرین لیورپول: خرید چلسی حالا حالاها بازی نمی‌کند!

باشگاه چلسی اعلام کرد مصدومیت رومئو لاویا دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت درمان می‌شود و او دست‌‌کم تا ماه دسامبر قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

نفرین لیورپول: خرید چلسی حالا حالاها بازی نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، رومئو لاویا امسال تابستان باعث ایجاد درگیری شدیدی بین دو باشگاه چلسی و لیورپول شد. درحالیکه به نظر می‌رسید انتقال او به لیورپول قطعی شده است آبی‌های لندن با قراردادی 70 میلیون یورویی او را از ساوتهمپتون به خدمت گرفتند و مدعی شدند این هافبک بلژیکی به چلسی علاقه‌مند است و از ابتدا قصد داشته پیراهن آبی این تیم را به تن کند.

اما از زمانی که امضای رومئو لاویا پای قراردادش با چلسی ثبت شد بخت از او و این باشگاه روگردان شد. لاویا تا این لحظه حتی یک بار هم با پیراهن تیم جدیدش به میدان نرفته و با توجه به گزارش‌های امروز در رسانه‌های انگلیسی به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد اولین بازی او در استمفوردبریج نخواهیم بود.

1940706

لاویا در تمرین‌ها با مصدومیت از ناحیه رباط قوزک پا مواجه شد تا اولین بازی‌اش با چلسی به تعویق بیفتد. با اینکه انتظار می‌رفت او به زودی برای مائوریسیو پوچتینو بازی کند اما ظاهرا درمان کامل مصدومیتش به زمان بیشتری نیاز دارد. روزنامه دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد پزشکان چلسی به کادر فنی این تیم اطلاع داده‌اند دست‌کم تا ماه دسامبر باید قید استفاده از هافبک بلژیکی را بزنند.

در گزارش دیلی‌میل اشاره شده لاویا چند روزی است برنامه ویژه فیزیوتراپی را در استخر مجموعه تمرینی چلسی آغاز کرده ولی پزشکان باشگاه نمی‌توانند ریسک کرده و اجازه بازی او را صادر کنند.

دیدگاه‌ها