کد خبر : 1973008 | 24 مهر 1402 ساعت 20:11 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

باشگاه‌های فرانسوی نگران بازیکنان‌شان هستند

دشان: امباپه حق دارد سکوت کند!

دیدیه دشان در آستانه بازی دوستانه فرانسه و اسکاتلند گفت با باشگاه‌ها موافق نیست که این بازی اضافی بوده و فشاری بی‌دلیل به بازیکن‌ها وارد می‌کند.

دشان: امباپه حق دارد سکوت کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه که صعودش را به مرحله نهایی یورو 2024 قطعی کرده فردا شب در خانه‌اش استاد دو فرانس در یک دیدار دوستانه به مصاف اسکاتلند می‌رود. تیمی که مثل فرانسه صعودش به یورو قطعی شده است.

فرانسه جمعه‌شب موفق شد هلند را 2-1 شکست دهد تا صدرنشینی‌اش را در گروه B قطعی کرده و بلیت یورو 2024 را در جیب بگذارد.

دیدیه دشان در نشست خبری پیش از بازی دوستانه فرانسه مقابل اسکاتلند گفت برخی باشگاه‌ها به او پیام‌هایی می‌دهند ولی نمی‌تواند بگوید که از طرف آنها تحت فشار است.

خبرنگاری از دشان پرسید امباپه به عنوان کاپیتان تیم ملی باید با رسانه‌ها صحبت کند و علت سکوت او چیست. دشان در پاسخ گفت: "این چه سوالی است؟ امباپه به تعهدات خود به عنوان کاپیتان تیم ملی واقف است و آنها را انجام می‌دهد. او ولی آزاد است که اگر دلش بخواهد حرف بزند یا سکوت کند. هر کس آزاد است نظراتش را مطرح کند و من از این موضوع هیچوقت ناراحت نمی‌شوم. ولی همه در همه طرف‌ها باید اعتدال را رعایت کنیم". 
 

باشگاه‌ها برای استفاده نکردن از بازیکنان‌شان به شما فشار می‌آورند؟
باشگاه‌ها برنامه متراکمی دارند و برخی از بازیکن‌ها برای مثال مایک مانیان برای باشگاه‌هایشان خیلی مهم هستند. ولی به جز این من خیلی تحت فشار نیستم. ممکن است برخی باشگاه‌ها پیام‌هایی بفرستند ولی این به معنای فشار نیست (خنده)

1940776

کیلیان امباپه مقابل اسکاتلند بازی می‌کند؟
فردا در این باره تصمیم می‌یگرم. کیلیان کاملا سالم و آماده و در خدمت تیم است. او این روزها لبخند می‌زند و آمادگی‌اش عالی است.

برنامه‌ شما برای دیدار با اسکاتلند چیست؟
با حریفی دیدار می‌کنیم که شرایطش مثل ما است و آنها هم صعودشان را قطعی کرده‌اند. آنها شایسته این صعود هستند.

اولیویه ژیرو در بازی با اسکاتلند فیکس است؟
او در خدمت تیم است و ممکن است فیکس بازی کند. ژیرو نه تنها با تجربه فوق‌العاده‌اش به تیم کمک می‌کند بلکه بازیکنی است که به شدت در عملکرد تهاجمی تیم تاثیر دارد. حضور او در کنار کولو موآنی و مارکوس تورام در حمله واقعا برای ما دلگرم‌کننده است.

دیدگاه‌ها