کد خبر : 1973011 | 24 مهر 1402 ساعت 20:32 | 23.1K بازدید | 15 دیدگاه

ستایش مایک مانیان از کاپیتان فرانسه و پی‌اس‌جی

امباپه در کلاس جهانی است، بزرگ و استثنایی!

مایک مانیان، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، در نشست خبری پیش از بازی با اسکاتلند از کیلیان امباپه به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا ستایش کرد.

امباپه در کلاس جهانی است، بزرگ و استثنایی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه که جمعه‌شب به لطف دو گل کیلیان امباپه موفق شد هلند را 2-1 شکست داده و صعودش به مرحله نهایی یورو 2024 را قطعی کند برای انجام یک بازی دوستانه با اسکاتلند آماده می‌شود که فردا شب در استاد دو فرانس برگزار خواهد شد.

مایک مانیان، دروازه‌بان فرانسه و میلان، به همراه سرمربی‌اش دیدیه دشان در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد. دروازه‌بان فرانسه در حالی درباره کاپیتان تیم ملی کشورش امباپه صحبت کرده و از او ستایش کرد که باید هفته آینده با پیراهن میلان در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود، تیمی که کیلیان امباپه در آن بازی می‌کند.

1940784

مانیان ابتدا در پاسخ به سوالی درباره کاپیتان خروس‌ها، کیلیان امباپه گفت: "کیلیان فوتبالیستی در کلاس جهانی است. یکی از بهترین بازیکنان دنیا. ما از بازیکن‌هایی در حد کیلیان هر روز یاد می‌گیریم. درست است که هفته آینده در چمپیونزلیگ باید به مصاف پی اس جی و کیلیان بروم ولی خیلی درباره آن بازی صحبت نمی‌کنیم".

دروازه‌بان ملی‌پوش فرانسه در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن، باشگاهی که سابقه عضویت در آن را دارد، گفت: "برگشتن به خانه همیشه حس خوبی دارد. من بچه لیل هستم ولی پاریس را هم خانه‌ام می‌دانم. بازی با پی‌اس‌جی برایم مسابقه خاصی است و قرار است دوباره با دوستان و خانواده‌ام دیدار کنم. ولی باید برای دیدار حساسی که در پیش داریم تمرکزم را حفظ کنم و زیاد احساساتی نشوم".

دیدگاه‌ها