کد خبر : 1973019 | 24 مهر 1402 ساعت 21:16 | 19.5K بازدید | 16 دیدگاه

کنایه دی‌لورنزو به شاگردان ساوت‌گیت

کری سنگین برای انگلیس: فینال یورو را تکرار می‌کنیم!

جیووانی دی‌لورنزو، ستاره ایتالیا و ناپولی، در آستانه دیدار با انگلیس می‌گوید بی‌صبرانه منتظر دیدار دوباره با انگلیسی‌ها است و امیدوار است ایتالیا با پیروزی خاطره فینال یورو 2020 را زنده کند.

کری سنگین برای انگلیس: فینال یورو را تکرار می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی دی‌لورنزو در فینال یورو 2020 و پیروزی جنجالی ایتالیا بر انگلیس بازیکن تیم ملی کشورش بود. این ستاره ایتالیایی ناپولی فردا شب هم در انتخابی یورو 2024 با پیراهن آتزوری در ورزشگاه ومبلی به مصاف انگلیس می‌رود.

جالب اینجا است که فینال یورو 2020 هم در این ورزشگاه برگزار شد. فینالی پرجنجال که در نهایت با پیروزی ایتالیایی‌ها در ضربات پنالتی به پایان رسید تا انگلیس در خانه‌اش نتواند جام قهرمانی را به دست بیاورد.

1940808

دی‌لورنزو در آستانه دیدار با انگلیس برای سه‌شیرها کری خواند و گفت: "بازی با انگلیس فرصت بزرگی است تا بفهمیم به چه سطحی رسیده‌ایم. بازی بزرگی با یک تیم ملی بزرگ داریم ولی ما هم کاملا آماده‌ایم. ما تیم قوی‌ای هستیم و سلاح‌های لازم را داریم تا انگلیسی‌ها را حسابی به دردسر بیندازیم. وقتی در چنین استادیوم تاریخی‌ای مقابل چنین تیم بزرگی بازی می‌کنید نیاز به شخصیت تیمی دارید و ما در ایتالیا این شخصیت را داریم".

ستاره ایتالیا در ادامه گفت: "ما بازی قبلی با انگلیس را یادمان نرفته و می‌خواهیم فردا شب هم آن پیروزی را تکرار کنیم. من بدون شک وقتی وارد ومبلی بشوم خاطرات آن شب در فینال یورو برایم زنده می‌شود. ما کاملا آماده‌ایم و می‌دانیم بازی فردا چقدر مهم است".

دیدگاه‌ها