کد خبر : 1973020 | 24 مهر 1402 ساعت 21:22 | 33.3K بازدید | 13 دیدگاه

این ستاره به همه نه می‌گوید جز یک باشگاه!

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، بازیکن تیم المپیاکوس، برای اینکه به بایرن مونیخ بپیوندد، پیشنهاد رئال بتیس را رد کرده است.

این ستاره به همه نه می‌گوید جز یک باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم بایرن مونیخ تصمیم دارد که در ژانویه حتما یک مدافع به خدمت بگیرد زیرا تارک بوچمان، ماتیاس دلیخت، دیوت اوپامنکو و رافائل گوئیرو مدافعان این تیم همگی از مصدومیت‌هایی رنج می‌برند که بایرن را برای ادامه فصل نگران می‌کند. آنها صدر جدول بوندسلیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرده‌اند و بازی‌های پرفشار دیگری را هم در پیش خواهند داشت.

یکی از بازیکنانی که بایرن مونیخ برای این پست در نظر دارد پاپاستاتوپولوس است. مدافع سابق تیم‌های آرسنال و دورتموند بعد از جدایی از تیم المپیاکوس یونان در پایان فصل گذشته، بدون تیم مانده است و پیشنهاد خوبی را از رئال بتیس دریافت کرد که بنا به گزارش بیلد آن را به خاطر احتمال پیوستن به بایرن مونیخ رد کرده است.

1940812

این بازیکن 35 ساله می‌داند که در صورت پیوستن به بایرن یک نیمکت نشین خواهد بود اما تمایل دارد به بوندسلیگا باز گردد و همچنین در سال‌های پایانی دوران فعالیتش، شانس بازی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد. همچنین بایرن هم تمایل به داشتن بازیکنی با ویژگی‌های او دارد که بتواند در تعداد محدودی از بازی‌ها از تجربه‌اش بهره‌مند شود. این بازیکن قبل از حضور در دورتموند در وردربرمن توپ می‌زد و کاملا با فضای بوندسلیگا آشناست.

دیدگاه‌ها