کد خبر : 1973024 | 25 مهر 1402 ساعت 03:34 | 19.9K بازدید | 11 دیدگاه

هشدار هوملس به مکزیک

آلمان زنده شده، تاریخ تکرار نمی‌شود!

متس هوملس در آستانه دیدار دوستانه آلمان و مکزیک با اشاره به باخت مانشافت به مکزیک در اولین بازی جام جهانی 2018 می‌گوید تاریخ دوباره تکرار نخواهد شد.

آلمان زنده شده، تاریخ تکرار نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که بعد از پیروزی مقابل آمریکا در بازی اخیرش روحیه مضاعفی پیدا کرده چهارشنبه این هفته در یک بازی دوستانه به مصاف مکزیک می‌رود.

بازی با مکزیک برای آلمانی‌ها یادآور یک خاطره تلخ است. آلمان که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد جام جهانی 2018 شده بود در اولین بازی خود در روسیه مقابل مکزیک قرار گرفت و 1-0 شکست خورد. با اینکه پیروزی 2-1 مقابل سوئد آلمانی‌ها را کمی امیدوار کرده بود اما در بازی آخر مانشافت شکست فاجعه‌باری متحمل شد و با باخت 2-0 مقابل کره جنوبی از مرحله گروهی حذف شد.

1940821

متس هوملس، ستاره قلب خط دفاعی آلمان، امروز در آستانه بازی دوستانه با مکزیک که در فیلادلفیا برگزار می‌شود گفت شکست مقابل مکزیک در سال 2018 در آلمان کاملا فراموش شده و تاریخ دیگر تکرار نخواهد شد.

هوملس در این باره گفت: "مکزیک تیم خیلی خوبی است. بله، بازی قبلی ما با آنها خوب پیش نرفت. به خصوص برای شخص من. ولی ما حالا می‌خواهیم همه آن خاطرات را به فراموشی بسپاریم. من بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم. ما اعتماد به نفس‌مان را به دست آورده‌ایم و تاریخ دیگر تکرار نخواهد شد".

دیدگاه‌ها