کد خبر : 1973028 | 25 مهر 1402 ساعت 03:41 | 11.1K بازدید | 5 دیدگاه

برنامه جدید قطری‌ها: خرید باشگاه در اسپانیا و برزیل

پس از اینکه امیدهای شیخ جاسم برای خرید منچستر یونایتد از بین رفت، قطر قصد دارد به سراغ خرید باشگاه‌هایی در اسپانیا و برزیل برود.

برنامه جدید قطری‌ها: خرید باشگاه در اسپانیا و برزیل

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد شیخ جاسم از لیست نامزدهای خرید منچستریونایتد خارج شده است، اما قطر همچنان برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در باشگاه مالاگا اسپانیا و سانتوس برزیل دارد.

شیخ جاسم، تاجر قطری، یکی از دو پیشتاز برای خرید سهام یونایتد بود، اما در نهایت با خاندان گلیزر به توافق نرسید و به نظر می‌رسد میز مذاکرات را ترک کرده است.

1940831

حالا و پس از منتفی شدن خرید یونایتد توسط قطری‌ها، خبری منتشر شده است که صندوق سرمایه‌گذاری قطر، که مالکیت ۱۰۰ درصدی باشگاه پاری سن ژرمن را در اختیار دارد قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های خود را در چند باشگاه دیگر گسترش بدهد و به دنبال خرید باشگاهی از لیگ‌های اسپانیا یا برزیل است. البته منافع آنها با شیخ جاسم در تضاد است و ارتباطی با یکدیگر ندارند.

1940832

آنها مذاکرات خود را برای خرید این دو باشگاه آغاز کرده‌اند و انتظار می‌رود بزودی خرید خود را رسمی کنند.

مالاگا در حال حاضر متعلق به عبدالله آل ثانی از خاندان حاکم قطر و از بستگان دور شیخ حمد، حاکم قبلی قطر است. علیرغم سرمایه گذاری سنگین اولیه در این باشگاه و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ ثروت‌شان از آن زمان به شدت کاهش یافته است و پس از سقوط از لالیگا وضعیت خوبی ندارند.

در صورت خرید مالاگا توسط قطری‌ها، انتظار می‌رود با یک سرمایه‌گذاری گسترده، هدف باشگاه را صعود به لالیگا قرار دهند و سپس اهداف بعدی را مشخص کنند.

دیدگاه‌ها