کد خبر : 1973029 | 24 مهر 1402 ساعت 22:05 | 38K بازدید | 16 دیدگاه

عذرخواهی مهاجم پرحاشیه: دیگر به من توهین نکنید!

امانوئل آدبایور، بازیکن سابق آرسنال، گفت که امید دارد هواداران آرسنال به خاطر خوشحالی بعد از گلش برای منچسترسیتی او را ببخشند.

عذرخواهی مهاجم پرحاشیه: دیگر به من توهین نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم در تابستان 2009 با  25 میلیون پوند از آرسنال به سیتی پیوست، زیرا مالکان ثروتمند ابوظبی شروع به خرج‌های کلان برای این تیم کرده بودند. 

آدبایور زمانی که چند هفته بعد از شروع فصل تازه برای سیتی در ورزشگاه اتحاد مقابل آرسنال بازی کرد، مورد تمسخر و اهانت هواداران آرسنال قرار گرفت. بنابراین وقتی آدبایور در برد 4-2 سیتی مقابل آرسنال گل زد، تقریباً تمام طول زمین را دوید تا با زانو زدن مقابل هواداران توپچی‌ها جشن بگیرد. هواداران به سمتش اشیای زیادی پرتاب کردند و او توسط فدراسیون فوتبال انگلیس به پرداخت 25 هزار پوند جریمه و محرومیت دو جلسه‌ای محکوم شد.

1940834

آدبایور، که در ماه مارس سال جاری در سن 39 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد، امیدوار است هواداران آرسنال بتوانند آن "روز مزخرف و حرکت زشت او" را ببخشند و فراموش کنند. او به اسکای اسپورت گفت: "فکر می‌کنم هواداران می‌توانند اتفاقی که در سال 2009 رخ داد، زمانی که من در طول زمین دویدم را فراموش کنند. برای هر انسانی سخت است توهین به خانواده و به خصوص پدر و مادرش را نادیده بگیرد.

 اکنون این ماجرا گذشته است، امیدوارم آنها هم از آن بگذرند. همه ما عاشق فوتبال هستیم و هر چند وقت یک بار وقتی آن شادی بعد از گل را در تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی می‌بینند، امیدوارم فقط بخندند و از آن بگذرند. این چیزی است که برای هواداران آرسنال آرزو می‌کنم و برای آنها در فصل جدید بهترین آرزوها را دارم."

بازیکن سابق تیم ملی توگو اعتراف کرد که دوست داشت آرسنال فصل گذشته سیتی را در کورس قهرمانی لیگ برتر شکست دهد و قهرمان شود: "همه ما به دنبال قهرمانی آرسنالی‌ها در لیگ بودیم و آنها بسیار نزدیک شدند. وقتی به حدود ژانویه و فوریه رسیدیم، به همه دوستانم می‌گفتم، امیدوارم این بچه‌ها امتیاز از دست ندهند."

آرسنال پس از تقویت در تابستان، شروع مثبتی در فصل جاری داشته است و پشت سر تاتنهام با 20 امتیاز و به دلیل گل زده کمتر، در رده دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها