کد خبر : 1973032 | 24 مهر 1402 ساعت 22:15 | 35.6K بازدید | 6 دیدگاه

یقه‌گیری سرمربی مشهور از بازیکن لیگ برتری! (عکس)

سرمربی و بازیکن تیم ملی فوتبال الجزایر پس از تعویض در بازی دوستانه درگیر شدند.

یقه‌گیری سرمربی مشهور از بازیکن لیگ برتری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی حساس قاره آفریقا میان مصر و الجزایر با تساوی یک – یک به پایان رسید. مسابقه‌ای حساس که در استادیوم هزاع بن زاید شهر ابوظبی امارات برگزار شد که البته با حواشی برای جنگجویان صحرا همراه بود.

شاگردان بلماضی در تیم ملی الجزایر در شرایطی این مسابقه را با گل دقیقه آخر اسلام سلیمانی بدون شکست به پایان بردند که پس از دریافت گل در دقیقه 62 از تیم 10 نفره مصر، تنشی جدی در این تیم به وجود آمد.

1940839

ماجرا از این قرار است که پس از گل به ثمر رسیده توسط حمدی فتحی برای فراعنه، سرمربی مشهور الجزایر از عملکرد سعید بن‌رحمه، مهاجم تیم فوتبال وستهم و الجزایر، ناراضی بود و این بازیکن 28 ساله و گران‌قیمت را از زمین بازی بیرون کشید.

1940838

پس از این تعویض، تصاویر تلویزیونی لحظه درگیری بلماضی با بن‌رحمه را شکار کردند. لحظاتی که مشخص است گفت‌وگوی دوستانه‌ای بین دو چهره سر نگرفته و احتمالا باید شاهد حواشی بیشتری از اختلاف این دو در آینده باشیم.

1940837

برخی از رسانه‌های الجزایری مدعی شده‌اند شاید این آخرین دوره حضور بن‌رحمه در تیم ملی این کشور باشد و بلماضی روی نام او خط قرمز بکشد. موضوعی که به نظر می‌رسد یک قضاوت بسیار زودهنگام باشد.

دیدگاه‌ها