کد خبر : 1973050 | 24 مهر 1402 ساعت 23:15 | 17.4K بازدید | 9 دیدگاه

انتقاد تند شیرر از فن دایک: لوس نباش!

آلن شیرر، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، در واکنش به صحبت ویرژیل فن دایک گفت که فکر می‌کند بازیکن‌های جدید نباید از فشار بازی‌های زیاد انتقاد کنند.

انتقاد تند شیرر از فن دایک: لوس نباش!

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک در حال حاضر در حال تمرین برای بازی با تیم ملی هلند است و در یکی از مصاحبه‌ها به عنوان کاپیتان هلند نگرانی خود را در مورد تعداد بازی‌هایی که در تقویم فوتبال حرفه‌ای برگزار می‌شود، ابراز کرده است. این مدافع هلندی گفته است که بازیکنان "باید شروع به اعتراض به این وضعیت کنند" زیرا او نگران است که برنامه شلوغ برای سلامتی بازیکنان خطراتی را ایجاد کند.

 شیرر در پادکست خود حسابی از خجالت مدافع لیورپول درآمده است و فکر می‌کند که فوتبالیست‌های امروزی زیادی نازک نارنجی هستند: "حرفای فن دایک مزخرف است. شما بازیکنان جدید بهترین فیزیوتراپ، بهترین تکنولوژی، بهترین از همه چیز را دارید. حالا بر سر ما منت نمی‌گذارید و کمی فوتبال بازی کنید؟! لعنتی! فوتبال ملی را قبول دارم، به خاطر اسپانسرها و مسائل مالی زیاد بازی می‌کنند و قابل تامل است. ولی در مورد بازی باشگاهی در انگلیس اصلا قبول نمی‌کنم."

فن دایک اولین بازیکنی نیست که در مورد تعداد بازی‌های زیاد انجام شده صحبت می‌کند. رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، به «برنامه شلوغی» که «در سطح خطرناکی برای سلامت جسمی و روحی بازیکنان مضر است» انتقاد کرده است. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی نیز مرتبا از برنامه بازی‌های لیگ برتر انتقاد کرده است.

دیدگاه‌ها