کد خبر : 1973074 | 25 مهر 1402 ساعت 08:26 | 32K بازدید | 8 دیدگاه

انتقاد شدید از نروژ و هالند: برایمان آبرو نگذاشته‌اید!

کیتیل رکدال، بازیکن سابق هرتابرلین، پس از حذف ناامیدکننده نروژ در مقدماتی یورو، به شدت از تیم ملی انتقاد کرد.

انتقاد شدید از نروژ و هالند: برایمان آبرو نگذاشته‌اید!

به گزارش "ورزش سه"، رکدال هافبک سابق هرتابرلین و مونش گلادباخ است که سابقه بازی برای تیم ملی نروژ را در همه رده‌های سنی داشته است. او اکنون به عنوان سرمربی تیم روسنبرگ و کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند. او در مصاحبه با خبرگزاری نروژی درباره حذف تیم ملی‌اش گفت: "نروژ از کشورهایی مانند فنلاند، مقدونیه شمالی و آلبانی عقب افتاده است و بیشتر با سن مارینو، لیختن اشتاین یا آندورا همتراز است. ما در اروپا بی آبرو شدیم!"

رکدال البته فوتبال نروژ را در مسیر درستی می‌بیند: "به طور کلی، فوتبال ما یک جهش داشته است. این را نه تنها به خاطر ارلینگ هالند و مارتین اودگارد میگویم، بلکه به خاطر این واقعیت که ما اکنون بازیکنانی در باشگاه‌های سویا، ناپولی، اف سی برنلی، برایتون اند هوو آلبیون، بوروسیا دورتموند و آژاکس آمستردام داریم و با تیم‌های جوانان به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم.

1940928

کیفیت در واقع با ستارگانی مانند ارلینگ هالند و مارتین اودگارد می‌تواند وجود داشته باشد، اما بسیار به ندرت استفاده می‌شود و حیف شده است. و با این حال در حال حاضر هنوز این شانس وجود دارد که نروژ از طریق لیگ ملت‌ها به مسابقات راه یابد. اما مردم ما مشتاق حضور مستقیم در مرحله گروهی بودند. من نه به خاطر بازی مقابل اسپانیا، بلکه به خاطر امتیازات از دست رفته مقابل گرجستان و اسکاتلند ناراحتم. فرصت‌ها از دست رفتند و احتمالا یورو برگزار می‌شود و ما آنجا نخواهیم بود."

دیدگاه‌ها