کد خبر : 1973078 | 25 مهر 1402 ساعت 01:10 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

رانگنیک کودتای اتریش را جشن گرفت!

اتریش موفق شد برای سومین دوره متوالی، به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا صعود کند.

رانگنیک کودتای اتریش را جشن گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اتریش موفق شد با یک گل از سد آذربایجان گذشته و راهی رقابت‌های یورو 2024 شود. بدین ترتیب رالف رانگنیک موفق شد سومین حضور متوالی تیم ملی فوتبال اتریش در مسابقات قهرمانی اروپا را تضمین کند.

اتریش روز دوشنبه با غلبه بر میزبان خود آذربایجان، هشتمین تیمی شد که بلیت حضور در رقابت‌های یورو 2024 به میزبانی آلمان را رزرو می‌کند.

1940939

زننده تک گل مسابقه مارسل زابیتسر بود که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. بازیکن دورتموند در دقیقه 48 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. برای اتریش، این ششمین حضور در مسابقات قهرمانی اروپا است.

اتریش در دیدار روز جمعه برابر بلژیک، اولین شکست خود در مرحله مقدماتی یورو را تجربه کرد. آنها در باکو نیز کار را ضعیف آغاز کردند و در خط دفاعی، اتریشی‌ها که با لژیونرهای متعدد بوندسلیگا صف آرایی کرده بودند، نقاط ضعفی را از خود نشان دادند.

1940938

اما گل زابیتسر در آغاز نیمه دوم، کمی امنیت را به تیم میهمان داد اما اتریش باید تا آخرین دقیقه از ترس تساوی، به خود می‌لرزید. کمی قبل از سوت پایان، تورال بایرامو در دقیقه 90+1، فرصت عالی برای زدن گل تساوی را از دست داد که ضربه او با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

تیم رانگنیک می‌تواند فرم خود را در یک بازی دوستانه برابر آلمان که در 21 نوامبر برگزار می‌شود، آزمایش کند.

علاوه بر آلمان و اتریش، فرانسه، بلژیک، اسپانیا، اسکاتلند، پرتغال و ترکیه نیز در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (14 ژوئن تا 14 جولای) حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها