کد خبر : 1973110 | 25 مهر 1402 ساعت 10:58 | 39.8K بازدید | 18 دیدگاه

نقشه بارسا برای ستاره بزرگ: نباید مجانی جدا شوی!

بارسلونا قصد ندارد اجازه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، پس از پایان مهلت قراردادش را بدهد.

نقشه بارسا برای ستاره بزرگ: نباید مجانی جدا شوی!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی پس از جدایی از بایرن مونیخ و پوشیدن پیراهن بارسلونا خیلی زود به یکی از ستاره‌های اصلی این تیم تبدیل شد و توانست عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد. 

او در اولین فصل حضورش در رقابت‎‌های لالیگا عنوان آقای گلی را از آن خود کرد تا پاسخ محکمی به بسیاری از منتقدان داده باشد که درخشش او را مختص به چندان قوی نبودن تیم‌های حاضر در رقابت‌های بوندسلیگا می‌دانستند و توانایی او را زیر سوال می‌بردند. 

این بازیکن در این فصل هم یکی از مهره‌های کلیدی بارسلونا بوده است و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی که گذشت با پیشنهادهای جذابی از سوی باشگاه‌های عربستانی روبرو بود اما حاضر نشد این باشگاه را ترک کند. 

1940487

اما این اتفاق باعث شد که مدیران بارسا به فکر بیفتند تا اجازه جدایی او به عنوان بازیکن آزاد پس از پایان مهلت قراردادش را ندهند و روزنامه اسپورت خبر داده که دکو از همین حالا این ماموریت را آغاز کرده است. 

قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا در فاصله 1.5 سال دیگر به پایان خواهد رسید و دکو قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با دستمزد پایین‌تر را به او بدهد تا در صورتی که باشگاه‌های عربستانی همچنان مایل به جذب این ستاره لهستانی بودند، بارسا بتواند سودی از انجام این انتقال دریافت کند. 

دیدگاه‌ها