کد خبر : 1973147 | 25 مهر 1402 ساعت 13:47 | 32.9K بازدید | 19 دیدگاه

برای مقابله با چهار بازیکن معترض رئال

آنچلوتی آن روی دیگرش را نشان می‌دهد!

کارلو آنچلوتی روش مهار کردن بازیکنان بزرگ و مغرور را می‌داند و به نظر می‌رسد در روزهای پیش‌رو یک بار دیگر باید از این توانایی خود استفاده کند.

آنچلوتی آن روی دیگرش را نشان می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی علاوه بر اینکه یک مربی پرافتخار است (آخرین آنها یک دکترای افتخاری از دانشگاه پارماست)، به یک مربی که زمان عصبانیت، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد نیز معروف است. 

کارلتو به مربی‌ای که می‌داند چطور رختکنی پر از ستاره‌های مغرور را هدایت کند، شهرت دارد و به راحتی می‌تواند بزرگترین ستاره‌ها را تحت فرمان خود دربیاورد. به نظر می‌رسید مربی ایتالیایی باید بعد از فیفا دی فعلی، از این مهارت خود بیشتر استفاده کند.

1941029

در یک هفته اخیر چهار بازیکن رئال به شکل علنی از او انتقاد کرده و گفته‌اند که دوست ندارند در پستی غیرتخصصی بازی کنند.

ادوارد کاماوینگا در یک مصاحبه گفت که دوست ندارد در پست دفاع چپ بازی کند. رودریگو همین موضع را در مورد بازی در پست شماره 9 دارد. لوکا مودریچ به وضوح از نارضایتی خود در مورد نیمکت‌نشینی حرف زده و اورلین شوامنی نیز گفت که دوست ندارد مدافع میانی باشد. چهار بازیکنی که وزن زیادی در تیم دارند و به نظر می‌رسد آنچلوتی باید در اولین جلسه تمرینی به صورت جدی با آنها حرف بزند.

1937506

این یک بار دیگر توانایی کارلتو در مقابله با مسائل غیرورزشی را نشان خواهد داد و او باید به این چهار بازیکن بفهماند که فداکاری هر بازیکن برای تیم و اطاعت از دستورات مربی، باعث اتحاد بیشتر تیم خواهد شد.

باید دید که آیا این چهار بازیکن می‌توانند مربی ایتالیایی را متقاعد کنند که او اشتباه می‌کند یا خیر. اگرچه در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها