کد خبر : 1973173 | 25 مهر 1402 ساعت 16:10 | 55.3K بازدید | 32 دیدگاه

توصیه گلر سابق رئال به رودریگو

به جای بهانه‌تراشی برای رئال گل بزن

سانتیاگو کانیزارس حرف‌های اخیر رودریگو در مورد دلیل ناکامی‌اش در گلزنی را قبول ندارد و آنها را بهانه واهی عنوان کرد.

به جای بهانه‌تراشی برای رئال گل بزن

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای رودریگو در فصل جاری خوب پیش نرفته و او تنها در هفته اول لالیگا و برابر بیلبائو موفق به گلزنی شده است. به اندازه کافی به او بازی رسیده ولی نتوانسته از شانس‌هایش استفاده کند. او یک پنالتی را نیز خراب کرده تا آمار گلزنی‌اش روی یک بماند. در تیم ملی برزیل و برابر ونزوئلا هم رودریگو موفق به گلزنی نشد، در حالی که در فیفا دی قبلی توانسته بود برای برزیل گل بزند.

1929945

رودریگو یکی از عوامل عدم موفقیتش در فصل جاری را بازی در پست شماره 9 که پست غیرتخصصی اش است، می داند. او در یک مصاحبه به این مسئله اعتراف کرد اما سانتی کانیزارس، گلر سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، معتقد است او تنها بهانه می آورد.

1926302

کانیزارس به رادیو مارکا گفت: «رودریگو؟ همه ما از رودریگو انتظار خیلی بیشتری داشتیم. ما انتظار داشتیم که او به وظیفه خود عمل کند، به خصوص زمانی که وینیسیوس مصدوم شد. اینکه به عنوان مرد اول خط حمله رئال باشد، زیرا از نظر تئوری قرار بود او از خوسلو جلوتر باشد و بلینگام هم که اصلا وظیفه اش گلزنی نبود و کسی انتظار نداشت اینقدر بدرخشد.»

کانیزارس ادامه داد: «واقعیت این است که رودریگو خوش شانس هم نبوده است. او در بهترین فرم خودش نیست و نه خوب بازی می کند و نه گل می زند. به نظر من حرف های اخیر او فقط بهانه جویی بودند. رودریگو به جای بهانه تراشی بهتر است، تلاش کند به بازیکن فصول قبل تبدیل شود.»

دیدگاه‌ها