کد خبر : 1973174 | 25 مهر 1402 ساعت 15:56 | 59.1K بازدید | 94 دیدگاه

طعمه جدید موریاسو از آفریقا؛

ژاپن انقدر تونس را کوبید تا بُرد! (عکس)

تیم ملی ژاپن در دیداری دوستانه موفق شد تونس را با دو گل شکست دهد.

ژاپن انقدر تونس را کوبید تا بُرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ژاپن در دومین بازی دوستانه فیفادی اکتبر در حالی به مصاف تونس رفت که این تیم آفریقایی چند روز پیش با چهار گل مقابل کره شکست خورده بود و حالا با استراحت مناسب، پای به ژاپن گذاشته بود تا در مقابل تماشاگران این تیم به میدان برود.

نکته بارز این بازی تغییرات زیاد در ترکیب ژاپن بود که تصویر این تیم نسبت به بازی قبلی را کاملا تغییر داده بود. در این بازی سوزوکی، گلر تیم سن تریدن در درون دروازه حضور داشت تا اولین تجربه جدی ملی خود را از سر بگذارند.

با این حال در خط دفاعی حضور تومیاسو و ایتاکورا، در خط میانی استفاده از اندو، ایتو و کوبو و در خط حمله فوروهاشی باعث شده بود تا این تیم همچنان پرستاره باشد.

1941068

از شروع بازی شاگردان موریاسو نمایشی تهاجمی داشتند و به خصوص در نیمه اول اجازه هیچ کنش هجومی را به حریف ندادند. در دقیقه 24 رئو هاتاته یک شوت به سمت دروازه زد اما ضربه پای چپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات ژاپن ادامه داشت تا اینکه سامورایی آبی در دقیقه 43 با شوت فوروهاشی از داخل محوطه جریمه به گوشه دروازه حریف گل نخست را به ثمر رساند.

1941069

در نیمه اول ژاپن 7 موقعیت گل داشت و در آن سو آمار بازی نشان می‌دهد که تونس حتی یک شوت هم نداشت و نتوانست دروازه حریف را تهدید کند.

در شروع نیمه دوم کیوگو فوروهاشی جای خود را به آیاسه اوئدا داد. این تعویض تغییری در نمایش هجومی نداشت و در دقایق 62 و 67 به فاصله پنج دقیقه ژاپن می‌توانست دو گل بزند اما ضربات سوگاوارا و کوبو تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 69 پاس تاکفوسو کوبو در محوطه جریمه به جونیا ایتو رسید و او گل دوم را با یک ضربه پای راست دقیق زد و برای دومین بار گلر تونس را مغلوب خود کرد.

1941071

بعد از این گل هم موریاسو گلزن خود را بیرون کشید تا تاکومی مینامینو وارد زمین شود. ستاره موناکو که 20 دقیقه فرصت بازی داشت، دوبار دروازه حریف را تهدید کرد اما به گل نرسید.

در دقایق پایانی تونس یک بار روی اشتباه گلر ژاپن موقعیت ساخت که در نهایت مدافع تیم میزبان از روی خط توپ را بیرون کشید و خطر را از روی سر تیمش برداشت.

در دقیقه 90+5 نیز یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر هیثم جوینی همراه شد که توپ به تیرک دروازه خورد تا کلین‌شیت ژاپن حفظ شود.

سرانجام ژاپن با ارائه یک نمایش عالی دومین بازی فیفادی را هم با برد خاتمه داد تا تیم موریاسو با شش گل زده به کانادا و تونس اکتبر را به پایان برساند.

1941072
1941073

دیدگاه‌ها