کد خبر : 1973186 | 25 مهر 1402 ساعت 17:16 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

رونمایی از 11 نفر حسینی با گلر جوان

آلومینیوم اراک نفرات منتخب خود در دیدار مقابل نساجی را مشخص کرد.

رونمایی از 11 نفر حسینی با گلر جوان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پیش از این در سه مسابقه از 6 دیدار این فصل موفق به کسب پیروزی شده، امروز در دیداری حساس و خارج از خانه به مصاف نساجی مازندران می‌رود و امیدوار به گرفتن امتیاز در این بازی است.

سید مجتبی حسینی در حالی 11 نفر منتخب خود را در دیدار امروز آلومینیوم مقابل نساجی مشخص کرده که تغییرات مهمی در ترکیب خود به وجود آورده و مهم‌ترین آنها حضور محمد خلیفه 19 ساله به جای احمد گوهری و احسان قهاری، بازیکن قائم‌شهری، به جای میلاد فخرالدینی غایب است.

محمد خلیفه، دروازه‌بان 19 ساله آلومینیوم که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به جمع اراکی‌ها اضافه شد، امروز با نظر سید مجتبی حسینی در ترکیب اولیه دیدار حساس مقابل نساجی قرار گرفته و امیدوار به درخشش در نخستین بازی لیگ برتری خود است.

1941096

احسان قهاری، بازیکن قائم‌شهری آلومینیوم هم که ابتدای فصل توسط سید مهدی رحمتی از نساجی کنار گذاشته شد، امروز در جمع نفرات منتخب سید مجتبی حسینی دیده می‌شود.

محمد خلیفه، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، امین جهان‌کهن، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی نفرات اصلی آلومینیوم اراک هستند که در ترکیب این تیم مقابل نساجی قرار گرفته‌اند.

گفتنی است دیدار تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت 18 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آغاز خواهد شد که علی صفایی قضاوت این بازی را بر عهده دارد.

دیدگاه‌ها