کد خبر : 1973188 | 25 مهر 1402 ساعت 20:00 | 24K بازدید | 66 دیدگاه

سبزپوشان چسبیدند به صدر جدول؛

نساجی 0-1 آلومینیوم، قهر قهاری دامن رحمتی را گرفت

نساجی مازندران نتوانست گل زودهنگام احسان قهاری را جبران کند، تا مهدی رحمتی دومین شکست خانگی را در میان شعارهای هواداران در وطنی قائمشهر تجربه کند.

نساجی 0-1 آلومینیوم، قهر قهاری دامن رحمتی را گرفت

به گزارش "ورزش‌ سه"، بازی هنوز آغاز نشده بود که بار دیگر اشتباهات فردی که در بازی‌های قبلی هم کار دست مهدی رحمتی داده بود، کار دست قرمزپوشان داد و احسان قهاری بازیکن فصل گذشته نساجی به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا انگیزه بالای خود را پس از کنار گذاشته شدن توسط مهدی رحمتی نشان دهد. در مابقی دقایق این مسابقه نساجی مازندران برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد، اما آنها با توجه به دفاع متمرکز و منسجم آلومینیوم فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکردند، تا درنهایت بازی با همان یک گل دقایق ابتدایی مسابقه تمام شود. با این پیروزی آلومینیوم توانست شکست سنگین برابر تراکتور را فراموش کند و 12 امتیازی شود تا در کنار استقلال، پرسپولیس و تراکتور قرار بگیرد، البته در رتبه چهارم. از سوی دیگر رحمتی حالا از 6 مسابقه 5 امتیاز دارند تا با توجه به برگزاری مسابقات دیگر احتمالا از رتبه دهم هم در پایان هفته در جایگاه پایین‌تری قرار بگیرند.

ویدئو: 313704

سه‌شنبه ۲۵ مهر 1402؛ نساجی مازندران و آلومینیوم اراک؛ ورزشگاه وطنی.
داوران: علی صفایی، رحیم حاجیلو، مرتضی سلمان‌نژاد، علی بای
ناظر: حسن کامرانی‌فر

نساجیترکیب نساجی مازندران:

محمدرشید مظاهری | امیرمهدی جان ملکی | وحید محمدزاده | سید محمداحسان حسینی (81-امیرحسین سام دلیری) | حسین زامهران (61-خوزه آنتونیو دگادو ویلار) | صابر حردانی (61-سعید غلامعلی بیگی) | محمود قائدرحمتی (77-امیرحسین مهجوری) | اسماعیل بابایی | فرشید اسماعیلی | علاء عباس (61-آریا برزگر) | محمدرضا آزادی

سرمربی: مهدی رحمتی

آلومینیومترکیب آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه | سید مهران موسوی | بهروز نوروزی‌فرد | میلاد بدرقه | احسان قهاری (81-اسماعیل شریفات) | یونس اکبرپور | عارف حاجی‌عیدی | امین جهان‌کهن (3+90-امیر نوری) | محمدمهدی لطفی (90-علیرضا نقی‌زاده) | مهدی لیموچی (90-محمدامین کاظمیان) | مرتضی تبریزی (3+90-شروین بزرگ)

سرمربی: مجتبی حسینی

1941149

بولت سپاهاناخطارها:

آلومینیومآلومینیوم:کارت زردمحمدمهدی لطفی (37) کارت زردعارف حاجی‌عیدی (66) کارت زرداسماعیل شریفات (2+90)

نساجینساجی:کارت زردوحید محمدزاده (47) کارت زردمحمدرضا آزادی (53)

توپ گلشرح گل 
آلومینیوم اراک (۱-۰): اشتباه صالح حردانی باعث شد توپ به لیموچی برسد. در ادامه پاس لیموچی برای قهاری با شوت سرضرب مدافع راست آلومینیوم به گل اول مسابقه در دقیقه ۳ بدل شد.

ویدئو: 313694

کرنومترلحظات حساس:

دقیقه 10: شوت محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک با خلیفه توسط این دروازه‌بان مهار شد.

دقیقه ۲۶: ضربه سر روی اوت محمدزاده محمدرضا آزادی با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

دقیقه ۲۷: عارف حاجی‌عیدی در موقعیت تک به تک با خلیفه قرار گرفت، ولی ضربه این بازیکن جوان توسط خلیفه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۳۳: ارسال کرنر بازیکنان تیم فوتبال نساجی روی تیرک دوم با ضربه سر محمدرضا آزادی همراه شد و توپ به شکل بسیار خطرناکی با برخورد به مدافعین آلومینیوم راهی کرنر شد.

دقیقه 58: شوت سرکش محمد مهدی لطفی با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 88: شوت محمدرضا آزادی از روی یک ضربه ایستگاهی با فاصله بسیار کمی از کنار تیر عمودی دروازه راهی اوت شد.

📝 شرح بازی :
با وجود اینکه نساجی مازندران به عنوان میزبان  بازی را بهتر آغاز کرده بود، اما این احسان قهاری بازیکن فصل گذشته قرمز پوشان قائمشهری بود که روی اشتباه صالح حردانی گل اول مسابقه را در دقیقه 3 به ثمر رساند. پس از این گل فشار نساجی برای جبران گل خورده آغاز شد و آنها تا پایان نیمه اول دو سه موقعیت خوب هم ایجاد کردند که با درخشش خلیفه سنگربان آلومینیوم اراک تلاششان به جایی نرسید. البته که در این بین آلومینیوم هم یکی دو ضدحمله خطرناک ترتیب داد. این مسابقه در پایان نیمه اول با همان یک گل تمام شد و حالا در نیمه دوم باید در انتظار عملکرد شاگردان رحمتی برای جبران نتیجه باشیم.

در نیمه دوم نساجی تمام تلاش خود را برای گلزنی به کار گرفت و آلومینیوم به لاک دفاعی فرو رفت، اما آنها نمی‌توانستند موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد کنند و جو ورزشگاه وطنی که علیه تیم میزبان و سرمربی شده بود، بر سختی کار آنها افزوده بود. درنهایت و در شرایطی که بازی در زیر باران قائمشهر از حالت عادی خارج شده بود، آلومینیوم با همان گل زودهنگام موفق به کسب پیروزی شد.

🥇 بهترین بازیکن:
احسان قهاری بازیکن آکادمی نساجی به شمار می‌رود و فصل گذشته در ترکیب این تیم به میدان می‌رفت، اما مورد توجه رحمتی قرار نداشت تا به اراک برود. او انگیزه زیادی در مصاف با نساجی داشت و زننده تک گل بازی لقب گرفت. او تا زمان خروج از مسابقه هم به خوبی وظایف خود را انجام داد.

📌اتفاق ویژه: 
شعار علیه مهدی رحمتی در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اتفاق ویژه این مسابقه بود. این شعارها حسابی سرمربی نساجی را به ویژه در نیمه دوم برافروخته کرده بود.

بولت فولادحاشیه:

بولت زیر مجموعهعکاس‌های مازندرانی در اعتراض به عدم حضور در بازی آسیایی مقابل الهلال این بازی را تحریم کرده‌اند و تعداد کمی عکاس در ورزشگاه حضور دارند.

بولت زیر مجموعهدر کمال تعجب استقبال کمی از این مسابقه به عمل آمده است.

بولت زیر مجموعهاحسان قهاری بازیکن قائمشهری آلومینیوم است که فصل گذشته مورد توجه رحمتی قرار نگرفت و راه جدایی از تیم شهرش را در پیش گرفت. او پس از گلزنی احساسی شد و اشک در چشمانش جاری شد. قهاری به دلیل غیبت فخرالدینی، به خاطر بیماری پدرش، شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد.

بولت زیر مجموعهچند بازیکن نساجی نظیر محمدزاده و آزادی در این مسابقه مقابل تیم سابق خودشان قرار گرفته‌اند.

بولت زیر مجموعههواداران تیم فوتبال نساجی مازندران در اواسط نیمه اول مسابقه با سر دادن شعار، نارضایتی خودشان را از عملکرد تیم نشان دادند.

بولت زیر مجموعهدر شرایطی که صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی، در استادیوم وطنی حضور ندارد، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل فصل گذشته قرمز پوشان قائمشهری از جایگاه ویژه مسابقه را تماشا می‌کند.

بولت زیر مجموعهدر دقیقه ۷۳ هواداران نساجی مازندران که در این مسابقه نسبت به مسابقات دیگر استقبال کمی از تیم محبوبشان به عمل آورده‌اند علیه سرمربی تیم مهدی رحمتی شعار دادند.

بولت زیر مجموعهدر اواسط نیمه اول میان هواداران نساجی درگیری ایجاد شده بود.

بولت زیر مجموعهمهدی رحمتی با عصبانیت خاصی از کنار زمین در هوای بارانی ورزشگاه قائمشهر مسابقه را تماشا می‌کند.

بولت زیر مجموعهداور مسابقه ۶ دقیقه وقت تلف شده برای بیمه دوم لحاظ کرده است.

بولت زیر مجموعههواداران تیم فوتبال نساجی مازندران در دقایق پایانی مسابقه و در شرایطی که شاگردان مهدی رحمتی عجولانه به دنبال گل تساوی هستند، مدام علیه  سرمربی تیم‌شان شعار می‌دهند.

بولت زیر مجموعهبه دلیل شعارهایی که روی سکو علیه مهدی رحمتی سر داده می‌شود دوباره میان هواداران این تیم درگیری شکل گرفته است.

بولت زیر مجموعههواداران نساجی پس از سوت پایان مسابقه به تشویق تیم آلومینیوم اراک پرداختند.

دیدگاه‌ها