کد خبر : 1973189 | 25 مهر 1402 ساعت 17:26 | 20K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره جنجالی جام جهانی: همه رکوردها را می‌شکنم!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین و ستاره آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر، می‌گوید تا زمانی که رکورد سرخیو رومرو و گویکوچه‌آ را نشکسته نمی‌تواند خودش را بهترین دروازه‌بان آرژانتینی بداند.

ستاره جنجالی جام جهانی: همه رکوردها را می‌شکنم!

به گزارش "ورزش سه"، دیبو مارتینز همین حالا در آرژانتین اسطوره است. دروازه‌بان استون‌ویلا چند ماه پیش نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی بازی کرد تا در آرژانتین به یکی از اسطوره‌های محبوب فوتبال این کشور تبدیل شود.

درخشش دیبو در ورزشگاه‌های قطر و به خصوص عملکرد درخشانش در ضربات پنالتی نقش مهمی در قهرمانی آلبی‌سلسته بازی کرد و شکی وجود ندارد که نام او سال‌های سال در حافظه جمعی آرژانتینی‌ها زنده خواهد ماند.

ولی مارتینز به این بسنده نکرده و قصد دارد نامش را در کتاب‌های تاریخ فوتبال آرژانتین هم ماندگار کند. جالب اینجاست که دیبو خیلی دیر به تیم ملی آرژانتین رسید و اولین بازی‌اش با پیراهن آلبی‌سلسته را در ژوئن 2021 انجام داد، زمانی که 28 ساله بود. او اما تا اینجا 33 بازی ملی در کارنامه دارد و امیدوار است به اولین دروازه‌بان آرژانتینی تبدیل شود که به باشگاه ستاره‌های دارای صد بازی ملی وارد می‌شود.

1941099

در حال حاضر رکورد بیشترین بازی ملی بین دروازه‌بان‌های آرژانتینی سرخیو رومرو، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و سنگربان فعلی بوکا جونیورز است که 96 بازی ملی به نامش ثبت شده است. دیبو می‌گوید به این زودی‌ها قصد کنار کشیدن از تیم ملی ندارد و هدفش را شکستن رکورد سرخیو رومرو می‌داند.

دیبو مارتینز در گفت‌وگو با TyC Sports گفت: "من هنوز نمی‌توانم بگویم بهترین هستم چون خیلی کار دارم. می‌خواهم به رکورد 100 بازی ملی برسم و از آن عبور کنم. همه از گویکوچه‌آ یا رومرو حرف می‌زنند و من برای اینکه بتوانم از آنها جلو بزنم باید از رکورد بازی‌های ملی‌شان رد بشوم".

1941098

دیدگاه‌ها