کد خبر : 1973208 | 25 مهر 1402 ساعت 19:10 | 25.1K بازدید | 45 دیدگاه

شیاطین سرخ در کمین ستاره کروات رئال

سوءاستفاده یونایتد از نارضایتی مودریچ: بیا الدترافورد!

در اسپانیا برنامه ال‌چیرینگیتو مدعی است منچستریونایتد قصد دارد از خشم لوکا مودریچ از رئال مادرید استفاده کند و او را برای پیوستن به شیاطین سرخ راضی کند.

سوءاستفاده یونایتد از نارضایتی مودریچ: بیا الدترافورد!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های اخیر لوکا مودریچ که خبر از جدی بودن اختلاف نظر او با مدیران و کادر فنی رئال مادرید دارد باعث شده موجی از شایعات درباره احتمال جدایی قریب‌الوقوع او مطرح شود.

در اسپانیا برنامه ال‌چیرینگیتو مدعی شد منچستریونایتد اولین باشگاهی است که این درگیری مودریچ با رئال را فرصتی عالی دیده و برنامه‌ای جدی طراحی کرده تا با استفاده از این تنش‌ها ستاره کروات را راضی کند تا همین امسال زمستان چمدان‌هایش را ببندد و راهی الدترافورد شود.

در این برنامه ادعا شد که تا این لحظه چند باشگاه غیر اسپانیایی در تماس با رئال مادرید از احتمال معامله با رئال مادرید برای جذب ستاره کروات پرسیده‌اند اما جدی‌ترین تلاشها تا این لحظه از طرف منچستریونایتد بوده است. مودریچ تا تابستان 2024 با رئال قرارداد دارد.

اما یکی از مشکلات منچستریونایتد برای راضی کردن مودریچ این است که آنها در حال حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی ندارند و ممکن است نتوانند به مراحل حذفی صعود کنند. در چنین شرایطی بعید است مودریچ علاقه‌ای برای پیوستن به شیاطین سرخ داشته باشد.

1941142

مودریچ به وضوح از نیمکت‌نشینی‌هایش در رئال مادرید عصبانی است. به نظر می‌رسد تنش او با باشگاه اسپانیایی سابقه بیشتری دارد. به نظر می‌رسد مودریچ انتظار داشت با توجه به اینکه فعلا قصد بازنشستگی ندارد، قراردادش با رئال زودتر تمدید بشود و تعلل مدیران باشگاه خشم او را بیشتر کرده است.

دیدگاه‌ها