کد خبر : 1973214 | 25 مهر 1402 ساعت 19:56 | 14.9K بازدید | 31 دیدگاه

داور جنجالی رئیس فدراسیون اسپانیا می‌شود!

روزنامه مارکا اعلام کرد همه اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا روی ریاست متئو لاهوز، داور بین‌المللی سابق اسپانیایی، توافق کرده‌اند.

داور جنجالی رئیس فدراسیون اسپانیا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا در گزارشی اختصاصی اعلام کرد در جلسه امروز بعد از ظهر مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا که با حضور همه اعضا برگزار شده است متئو لاهوز، داور سرشناس و جنجالی اسپانیایی، به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شده است. او به زودی رسما به عنوان رئیس فدراسیون معرفی خواهد شد.

این در حالی است که انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا برای انتخاب جانشین لوئیس روبیالس طبق برنامه قرار است در اواسط ماه مارس برگزار شود، اما مارکا می‌گوید این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد برگزاری یک انتخابات فوق‌العاده باشیم. در این صورت متئو لاهوز به عنوان رئیس قطعی فدراسیون انتخاب شده و جانشین پدرو روخا می‌شود که در حال حاضر ریاست را به عهده دارد.

مارکا مدعی است این برنامه برای ریاست متئو لاهوز از طرف ویکتور فرانکو، وزیر ورزش اسپانیا، در دستور کار قرار گرفته است. دولت اسپانیا بعد از رسوایی روبیالس در فینال جام جهانی زنان به دنبال این است که چهره فوتبال این کشور را متحول کند.

1941162

قرار است این هفته جلسه مهم دیگری بین اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیایی و مجمع فدراسیون برگزار شود. بعد از آن هم کمیته‌های اجرایی فدراسیون دیدار مهمی با اعضای مجمع خواهند داشت. مارکا می‌گوید هدف از این جلسات معرفی متئو لاهوز به طرف‌های ذی‌نفع و کسب رضایت آنها برای اجرای انتخابات زودهنگام است.

پدرو روخا در حال حاضر به عنوان رئیس موقت فدراسیون مشغول فعالیت است. در گزارش مارکا اشاره شده که تا این لحظه مجمع فدراسیون موفق شده موافقت کمیته داوران، خاویر تباس رئیس لالیگا، شورای عالی ورزش، فیفا و همچنین رؤسای هیئت‌های محلی فوتبال کشور را برای ریاست لاهوز به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها