کد خبر : 1973218 | 25 مهر 1402 ساعت 20:17 | 26.6K بازدید | 61 دیدگاه

شروط میزبانی بازی‌های پرسپولیس در استادیوم خاص

سهیل مهدی می‌گوید بررسی‌ها و بازدیدهایی از استادیوم شهید کاظمی به عمل آمده و باید مراجع ذی‌ربط درخصوص میزبانی این ورزشگاه نظر بدهند.

شروط میزبانی بازی‌های پرسپولیس در استادیوم خاص

به گزارش "ورزش سه"، پس از وضعیت نامناسب چمن استادیوم آزادی، هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم گرفتند تا دیدارهای خود در تهران را به ورزشگاه دیگری منتقل کنند. در این میان، سرخپوشان اعلام کردند که می‌خواهند در یکی از استادیوم‌های تحت مالکیت خود به میدان بروند.

ورزشگاه شهید کاظمی که محل برگزاری تمرینات پرسپولیس است، مکانی است که از سوی سرخپوشان برای میزبانی دیدارهای لیگ برتر معرفی شده است و حتی نمایندگانی از سازمان لیگ از وضعیت این ورزشگاه بررسی‌هایی را به عمل آوردند.

سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه درخصوص اینکه آیا ورزشگاه شهید کاظمی می‌تواند میزبان بازی‌های پرسپولیس باشد یا خیر، گفت: بحثی درباره استادیوم های جایگزین وجود دارد. ورزشگاه آزادی باید وارد چرخه بازسازی چمن شود. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید بتوانند استادیوم جایگزین خودشان را معرفی کنند.

وی همچنین اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس درخواست داشت تا بازی‌هایش در استادیوم شهید کاظمی برگزار شود. بازدید انجام شد، نکات فنی از لحاظ ساخت و ساز و جداسازی فضاها باید لحاظ شود. ضمن اینکه سالن کنفرانس، جایگاه خبرنگاران، میکسدزون برای اصحاب رسانه و جایگاه تیم‌های میهمان و میزبان باید در نظر گرفته شود.

او ادامه داد: بازدید اولیه‌ای صورت گرفت منتهی تأییدیه دسترسی و حضور هواداران به ورزشگاه باید از طریق نهادهای نظارتی و مسئولین برقراری امنیت از جمله پلیس مورد ارزیابی قرار بگیرد. نظرات این عزیزان واجب است. در نتیجه ما از نظر فنی بررسی‌هایمان را انجام دادیم و با باشگاه پرسپولیس در میان گذاشته‌ایم. اگر این موضوع نهایی شود، می‌توان با حداقل تماشاگر، این استادیوم شاید بتواند میزبان بازی‌ها باشد.

دیدگاه‌ها