کد خبر : 1973227 | 25 مهر 1402 ساعت 20:49 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

رأی اعتماد باشگاه: پیرلو از سمپدوریا اخراج نمی‌شود

متئو مانفردی، مالک سمپدوریا، علی‌رغم عملکرد ضعیف تیمش، کاملا از آندره‌آ پیرلو، سرمربی تیم حمایت کرد.

رأی اعتماد باشگاه: پیرلو از سمپدوریا اخراج نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ پیرلو، سرمربی ایتالیایی سابق یوونتوس، در ابتدای این فصل به عنوان سرمربی باشگاه سمپدوریا در سری B انتخاب شد.

این باشگاه که از مشکلات شدید مالی رنج می‌برد، امیدوار است بتواند با پیرلو به سری A برگردد. البته آنها شروع خوبی در سری B نداشته‌اند و در ۹ بازی ابتدایی‌شان تنها ۴ امتیاز کسب کرده‌اند و در رتبه نوزدهم جدول بیست تیمی سری B قرار دارند.

1941178

پیرلو جدیدا در مصاحبه‌ای اعلام کرد برخلاف مشکلات شدید مالی این تیم، از تصمیم خود برای قبول هدایت آنها پشیمان نشده است و اظهار داشت: «آنها خواستار نتایج فوری نبودند و قصد ساخت یک پروژه جدید برای بازگرداندن تیم به سری A در بلندمدت را داشتند.»

امروز نیز، متئو مانفردی، مالک این تیم در مصاحبه‌ای از پیرلو حمایت کرد: «پیرلو راهنمای ما است و ما را از اینجا بیرون خواهد برد. ما می‌دانیم که مربی ما یک قهرمان است و مهارت لازم را دارد که ما را از این وضعیت خارج کند. ما باید بیشتر تلاش کنیم. می‌دانستیم که سری B دشوار است و برای حضور در آن باید کاملا آماده باشیم. تاریخ فرضی مشخصی وجود دارد که انتظار داریم تا آن زمان در سری A باشیم، اما این فصل اینطور نیست. امسال هدف ما ساخت یک تیم مستحکم برای آینده است.»

1941179

دیدگاه‌ها