کد خبر : 1973231 | 25 مهر 1402 ساعت 21:12 | 13.4K بازدید | 13 دیدگاه

امباپه شاکی شد: این چمن در حد فرانسه نیست!

درحالی‌که فرانسه امشب در دیداری دوستانه در شهر لیل به مصاف اسکاتلند می‌رود کیلیان امباپه و دیدیه دشان از وضعیت چمن ورزشگاه این شهر انتقاد کرده و آن را نامناسب خواندند.

امباپه شاکی شد: این چمن در حد فرانسه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه به عنوان یکی از غول‌های فوتبال اروپا با مشکلی عجیب مواجه شده است: کیفیت بد چمن ورزشگاهی که امشب میزبان بازی تیم ملی این کشور مقابل اسکاتلند است.

رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند بعد از ورود تیم ملی فرانسه به استادیوم شهر لیل برای برگزاری یک جلسه تمرینی مشخص بود که ستاره‌ها و کادر فنی فرانسه از وضعیت چمن ناراضی هستند. بیشترین اعتراض به وضعیت چمن از طرف دیدیه دشان و کیلیان امباپه انجام شد که مدعی بودند چمن ورزشگاه فاقد کیفیت لازم برای برگزاری یک مسابقه سطح بالای فوتبال است.

1941189

اما کیفیت بد زمین چمن این ورزشگاه دلیل جالبی دارد. ورزشگاه لیل اخیرا میزبان برخی از مسابقات جام جهانی راگبی بوده است. این ورزشگاه در کل شاهد برگزاری 5 مسابقه راگبی بود که آخرین آنها یکشنبه این هفته برگزار شد.

روزنامه اکیپ می‌گوید دیدیه دشان بعد از ورود به ورزشگاه با لحنی طعنه‌آمیز فریاد می‌زد: "عالی است! می‌دانم سعی کردند چمن را ترمیم کنند ولی اینجا نمی‌شود فوتبال کرد". همین نشریه اشاره کرد کیلیان امباپه هم درحالی‌که با ناباوری روی چمن استادیوم راه می‌رفت سرش را به نشانه نارضایتی تکان می‌داد. اکیپ می‌گوید بعد از اعتراض دشان، کیلیان امباپه هم صحبت‌هایی مشابه او داشت.

1941187

دیدگاه‌ها