کد خبر : 1973249 | 25 مهر 1402 ساعت 22:09 | 7.8K بازدید | 6 دیدگاه

این شعارها در فوتبال طبیعی است؛

تبریزی: تا آخر فصل هم گل نزنم مهم نیست

مرتضی تبریزی می‌گوید آلومینیوم اراک در بازی با استقلال تلاش می‌کند تا امتیازات خود را افزایش بدهد.

تبریزی: تا آخر فصل هم گل نزنم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی پس از تقابل آلومینیوم و نساجی در هفته ششم لیگ برتر که با پیروزی یک بر صفر اراکی‌ها به پایان رسید، در‌ پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص شعارهای هواداران نساجی علیه او گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است.

ویدئو: 313714

او سپس در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردند در استادیوم وطنی پیروز شوند، گفت: بله‌. ما دو بازی قبل را باخته بودیم، اما اصلا مستحق باخت نبودیم. هم دو بازی قبل را خیلی خوب بازی کردیم و هم این بازی باهوش و با فکر ظاهر شدیم. خدا را شکر توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم و برنده بازی شویم.

مهاجم آلومینیوم درباره دیدار با استقلال در هفته آینده عنوان کرد: همه بازی‌ها مهم است و فرقی ندارد استقلال باشد یا پرسپولیس. لیگ واقعا سخت است و همه تیم‌ها پایاپای هستند و رقابت خیلی سخت است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که دل مردم اراک را شاد کنیم و ان‌شاءالله به امتيازات‌مان اضافه کنیم و رفته رفته شرایط بهتری داشته باشیم.

او در پایان در خصوص اینکه در فصل جدید موفق به گلزنی نشده، گفت: تیم ما امسال تغییرات زیادی داشته و من هم خیلی تلاش می‌کنم اما متاسفانه هنوز پایم به گلزنی باز نشده است. خدا را شکر نتایج تیم خوب است و مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. فرقی ندارد مرتضی تبریزی گل بزند یا تا آخر فصل اصلا گل نزند. مهم تیم است و همه تلاش می‌کنیم تیم‌مان موفق باشد.

دیدگاه‌ها