کد خبر : 1973252 | 26 مهر 1402 ساعت 05:00 | 17.2K بازدید | 5 دیدگاه

تکذیب اختلاف رقبا: خیلی با هم خوبیم!

داوید رایا اعلام کرد که با وجود گرفتن جای آرون رمزدیل در ترکیب اصلی، رابطه بسیار خوبی با او دارد و همچنین هدفش کسب عنوان قهرمانی با توپچی‌هاست.

تکذیب اختلاف رقبا: خیلی با هم خوبیم!

به گزارش "ورزش سه"، داوید رایا پس از پیوستن به آرسنال در این فصل، موفق شد جایگاه آرون رمزدیل در درون دروازه را تصاحب کند و او را نیمکت‌نشین کند. پس از این اتفاق، شایعاتی منتشر شد که رابطه این دو دروازه‌بان با همدیگر خوب نیست و رمزدیل قصد دارد از آرسنال جدا شود.

او در گفت‌وگو با اتلتیک از رابطه خوبش با رمزدیل گفت: «رابطه بین من و رمزدیل خیلی خوب است. ما رابطه بسیار سالمی داریم. هیچ مشکلی وجود ندارد. ما هر روز در تمرین به همدیگر فشار می‌آوریم. وقتی او کمی افت می‌کند، من او را به جلو هل می‌دهم و زمانی که من کمی افت می‌کنم، او هم همین کار را می‌کند. شما به این نوع رابطه نیاز دارید، زیرا در غیر این صورت، تمرینات خوب پیش نمی‌رود.»

او سپس از اهدافش با توپچی‌ها صحبت کرد: «من دوست ندارم به آینده نگاه کنم، دوست دارم زمان حال را ببینم، اما پایان عالی برای من کسب یک جام با آرسنال و دعوت شدن به تیم ملی برای یورو ۲۰۲۴ است و دوست دارم در آنجا هم تورنمنتی خوب داشته باشیم.»

1941226
1941227

وقتی از رایا درباره آینده او در آرسنال پرسیده شد، او پاسخ داد: «در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم. آیا دوست دارم در لالیگا بازی کنم؟ بله، حتما. اما در حال حاضر در آرسنال هستم، بسیار خوشحالم و خواهیم دید که در چند سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

دیدگاه‌ها