کد خبر : 1973255 | 25 مهر 1402 ساعت 22:49 | 12.3K بازدید | 25 دیدگاه

باید اعتبارمان را به‌دست می‌آوردیم؛

اسماعیل شریفات: امیدوارم استقلال را ببریم

اسماعیل شریفات هفته آینده به دنبال پیروزی برابر تیم سابق خود خواهد بود.

اسماعیل شریفات: امیدوارم استقلال را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات پس از پیروزی یک بر صفر آلومینیوم برابر نساجی اظهار داشت: یک بازی خیلی خوب بود. ما بعد از دو باخت سنگینی که آوردیم، واقعا به این برد نیاز داشتیم. آن دو باخت سنگین و غیرقابل هضم بود و به هیچ وجه هم حق ما باخت نبود، اما متاسفانه آن اتفاق افتاد و باید هر طور شده اعتبار و شخصیت خودمان را در این بازی به دست می‌آوردیم.

ویدئو: 313715

وی افزود: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. فکر می‌کنم از همه نظر تیم برتر زمین بودیم؛ موقعیت داشتیم و پرس کردیم و حتی گل‌مان هم روی پرس بود. تیم ما در این بازی همه چیز داشت و به بچه‌ها و مردم اراک تبریک می‌گویم.

بازیکن سابق استقلال درباره تقابل با آبی‌ها در هفته هشتم عنوان کرد: مسلما تیم استقلال، تیم بزرگی است و بازی روبروی این تیم کمی سخت است اما تیم ما شکل گرفته و این برد را هم آوردیم و حالا می‌خواهیم مثل هفته‌های اول به بردهایمان ادامه بدهیم. ان‌شاءالله بتوانیم از استقلال امتیاز بگیریم.

او در پایان در خصوص عملکرد ضعیف نساجی گفت: من درباره عملکرد نساجی حرف نمی‌زنم و به آنها احترام می‌گذارم. آنها کادرفنی و هواداران قابل احترامی دارند، اما ما خیلی خوب حریف را آنالیز کرده بودیم و گل‌مان هم روی پرس بود؛ یک لحظه پرس و توپ‌گیری کردیم و گل زدیم. ما روی این بازی برنامه داشتیم و خدا را شکر توانستیم به درستی برنامه‌مان را اجرا کنیم و حق‌مان را بگیریم.

دیدگاه‌ها