کد خبر : 1973257 | 25 مهر 1402 ساعت 23:06 | 13K بازدید | 4 دیدگاه

رکورد شگفت‌انگیز گریزمان: 82 بازی، بدون استراحت

آنتوان گریزمان، مهاجم تیم ملی فرانسه، با به میدان رفتن در بازی تیمش مقابل اسکاتلند، در 82 بازی متوالی این تیم به میدان رفته است.

رکورد شگفت‌انگیز گریزمان: 82 بازی، بدون استراحت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه بعد از انجام شش بازی و کسب شش برد، صدرنشین گروه B مسابقات مقدماتی یورو 2024 است. این تیم صعود خود را قطعی کرده است و بازی‌های گروه از این به بعد برای این تیم جنبه تدارکاتی خواهند داشت. این تیم امشب میزبان تیم ملی اسکاتلند است و در این بازی، آنتوان گریزمان در ترکیب تیمش قرار دارد و با تیم ملی فرانسه به رکورد جالبی دست خواهد یافت.

مهاجم اتلتیکو مادرید از 13 ژوئن 2017، زمانی که فرانسه 3-2 انگلیس را شکست داد، هیچ مسابقه‌ای را برای آبی‌ها از دست نداده است، به این معنی که بازی امشب هشتاد و دومین حضور متوالی او برای تیم ملی فرانسه است. او در تمامی این بازی‌ها به عنوان بازیکن فیکس یا تعویضی، دقایقی را برای تیم ملی کشورش بازی کرده است. او در این بازی تاریخی که در نیمه اول در جریان است، موفق به دادن  پاس گل تساوی بخش تیمش به بنجامین پاوارد شد.

1941239

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، چهار تغییر در ترکیب تیمی که روز جمعه 13 اکتبر موفق به شکست دادن هلند در شهر آمستردام شد، ایجاد کرده است. بنجامین پاوارد، ادواردو کاماوینگا، عثمان دمبله و اولیویه ژیرو برای فرانسه به میدان رفته‌اند.

دیدگاه‌ها