کد خبر : 1973279 | 26 مهر 1402 ساعت 00:16 | 17.1K بازدید | 14 دیدگاه

جهانبخش در نقش کاپیتان حامی (عکس)

علیرضا جهانبخش در دیدار مقابل قطر پرتلاش و باانگیزه بود و با گلی که به ثمر رساند مزد تلاش‌هایش را گرفت.

جهانبخش در نقش کاپیتان حامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران مقابل قطر یکی از بازیکنان خوب میدان بود و در این مسابقه پرتلاش و با انگیزه حاضر شده بود، جهانبخش در جریان مسابقه علاوه بر حضور در کارهای هجومی به خوبی مدافعان کناری تیم ملی را پوشش میداد و دوندگی زیادی در این مسابقه داشت.

جهانبخش در دقیقه 19 بازی زمانی که علیرضا بیرانوند با پاس اشتباه تیم قطر را در موقعیت حمله ناگهانی و خط دفاعی را در شرایط آسیب پذیر قرار داد با استارت سریع و بلند مسیر حرکتی معز علی را دنبال کرد و در نزدیک محوطه جریمه ایران توپ را از او گرفت.

1941291
1941292

او توپ را در اختیار مرتضی پورعلی‌گنجی قرار داد و بلافاصله با استارت سریعی که داشت قصد طراحی ضدحمله و خلق موقعیت را داشت که پاس مرتضی مستقیم به اوت رفت و حمله شکل نگرفت.

1941293

اما نکته جالب صحنه ای بود که علیرضا به تشویق بازیکنان تیم ملی پرداخت و پورعلی‌گنجی را تشویق کرد تا تیم به شرایط خود ادامه دهد، او در این صحنه نمونه یک کاپیتان پرتلاش بود که در هرجای زمین برای خلق موقعیت و کمک به ساختار دفاعی تلاش می‌کند و در عین حال با دو استارت طولانی و سریعی که در 15 ثانیه زد با تمرکز بالا سعی داشت تیم را در جریان مسابقه حفظ کند و تمرکز بازیکنان را برای ادامه مسابقه بیشتر کند.

دیدگاه‌ها